جدیدترین لیست قیمت آذین لوله سپاهان

در این نوشته به بررسی آخرین و جدیدترین لیست قیمت آذین لوله سپاهان خواهیم پرداخت.

لوله و اتصالات تک لایه آذین پرمصرف ترین لوله تک لایه و شاید پرکاربردترین لوله و اتصالات ساختمانی در بین برندهای داخلی و خارجی بوده و لیدر بازار لوله های تک لایه محسوب میشود. به همین دلیل رقبا و بقیه تولیدکنندگان برای تغییرات لیست قیمت خود,همواره نیم نگاهی به جدیدترین و آخرین لیست قیمت آذین لوله سپاهان خواهند انداخت. این مساله به دلیل این است که برند لوله آذین ترجیح خرید بسیاری سازندگان و مجریان لوله کشی است. 

برای دریافت اخرین لیست قیمت آذین لوله سپاهان به فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار مراجعه کنید.

محبوب بودن این برند,  نه فقط به دلیل کیفیت و لیست قیمت آذین لوله سپاهان, بلکه بیشتر به دلیل شفافیت قیمت و شناخته شدن این برند به عنوان یک لوله قابل اعتماد بوده و خریداران دیگر مارکهای تولیدکنندگان را نکرده و این مساله به دلیل این است که قیمت لوله آذین هم کاملا رقابتی بوده و دیگر تولیدکنندگان توان رقابت با این برند را هم از لحاظ قیمت و هم از نظر دپو اجناس و آمادگی برای تامین نیازهای بازار را ندارند. به همین دلیل فروشگاه های مختلف نیز با توجه به شرایط بازار سعی میکنند که در مغازه خود این برند را داشته باشند و به  همین دلیل فراگیری آذین لوله سپاهان تثبیت شده و فروش بسیار بالایی دارند.

لیست قیمت آذین لوله سپاهان

از همین رو لیست قیمت آذین لوله سپاهان برای فروشندگان لوله و اتصالات و مجریان و سازندگان بسیار مهم تلقی میشود. کاربرد لوله آذین در لوله کشی آب سرد و گرم, لوله کشی پکیج و رادیاتور, لوله کشی شوفاژ , لوله کشی آزمایشگاهی, لوله کشی انتقال اسید و محلول های شیمیایی, لوله کشی صنایع غذایی و بهداشتی است.

در فایل PDF زیر لیست قیمت لوله سفید آذین ۱۴۰۲ را مشاهده میکنید.

لیست قیمت azin

 

جدیدترین لیست قیمت آذین لوله سپاهان

در آخرین لیست قیمت آذین لوله سپاهان در نیمه شهریور ۱۴۰۲ تغییر کرده است, محصولات پلیمری با حدود ۱۰ درصد افزایش و محصولات برنجی با ۲ درصد افزایش تغییر قیمت داشته اند. معمولا لیست قیمت آذین لوله افزایشی بوده و کمتر اتفاق میفتد که کاهش داشته باشد اما در صورت کاهش قیمت دلار , مواد پلیمری و فلز برنج بعضا با کاهش نیز مواجه میشود. به طور نرمال افزایش لیست قیمت آذین در سال جدید در فروردین ماه اتفاق میفتد,اما همانطور که اشاره شد, به دلیل نوسانات قیمت ارز بعضا هر ماه نیز ممکن است, افزایش قیمت را چندین بار در طول سال شاهد باشیم.

افزایش قیمت با توجه به وزن مواد اولیه پلیمری و فلز برنج محاسبه شده و یک بخشی از قیمت نیز مربوط به هزینه های تولید و سود کارخانه است.

بیشترین مصرف در بین اقلام لیست قیمت آذین لوله سپاهان مربوط به لوله ۲۰ و زانو ۲۰ آذین است که از نظر تعداد بیشنرین کاربرد را دارند. لوله ۲۵, لوله ۳۲, زانو ۲۵ و ۳۲, سه راهی ۲۰ , بوشن ۲۰ و زانوی یک سر دنده, بوشن یکسر مغزی و … از پرمصرف ترین لوله و اتصالات آذین هستند.

خرید با تخفیف لیست قیمت آذین لوله

در سیستم فروش پخش آذین لوله یک لیست واحد وجود داشته و خرید و فروش طبق این لیست از مبدا کارخانه تا مصرف کننده انجام میشود. کارخانه طبق لیست قیمت یک تخفیف را شامل نمایندگی فروش آذین لوله و فروشندگان خرد و کلان کرده و بسته به میزان فروش و شرایط بازار , خریدار میتواند درصدی از لیست قیمت را طبق فاکتور خرید خود تخفیف بگیرد.

این تخفیف شامل تمامی محصولات شده و کاملا توافقی است. در صورت های خرده فروشی معمولا تخفیف به خریدار ارایه نمیشود, اما برای خریدهای بالای ۱۰ میلیون تومان میتوان تخفیف های خوبی در حدود بین ۲۰ تا ۲۵ درصد بسته به شهر و منطقه به خریدار ارایه میشود که البته ممکن است در برخی شهرستانهای دور این تخفیف را به خریدار ندهند. این مساله به دلیل فروش پایین و کرایه حملی است که فروشنده پردخت میکند. 

در خریدهای بالا در حال حاضر میتوان روی تخفیف های بالاتر از ۲۵ درصد نیز حساب کرد, پایپ بازار نمایندگی لوله آذین در تهران تا حدود ۳۰ درصد تخفیف عمده فروشی ارایه میدهد.

در خرید لوله آذین برخی از فروشگاه ها امکان مرجوعی نیز ارایه میدهند. بعضی از فروشگاه ها با کسر کردن مقداری از  فاکتور و بعضی دیگر بدون کم کردن درصد مرجوعی کالا را قبول میکنند. 

در هنگام خرید طبق جدیدترین لیست قیمت آذین لوله سپاهان بهتر است که اقلام را با دقت نوشته و خرید انجام دهید. در برخی سایزهای ممکن است بعضی از اتصالات کم مصرف در فروشگاه ها به سختی یافت شده و فروشنده مجبور باشد که با کمی تاخیر و سفارش جنس از کارخانه جنس را تحویل دهد.

در هنگام خرید بهتر است به اصالت کالا و مطابق بودن اقلام خریداری شده دقت کنید. به دلیل برند بودن برخی از اقلام طبق جدیدترین لیست قیمت آذین لوله سپاهان فاکتور شده و با یک مارک متفرقه یا ناشناس تحویل  مشتری داده شود. این مساله جدا از بی کیفیت بودن اقلام به دلیل ناهمگون بودن مواد اولیه برندهای مختلف موجب کم شدن کیفیت لوله کشی و بعضا اخلال در اجرای لوله کشی ساختمان میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *