سرویس کولر آبی ,افزایش راندمان و طول عمر

نصب , راه اندازی و سرویس کولر آبی 

تلفن : ۰۹۱۲۹۳۵۲۱۸۹-۲۲۵۳۷۷۷۸ شبانه روزی

ارایه کلیه خدمات برق ساختمان با سیم کشی ساختمان وایرمن 

عیب یابی و رفع عیب کولر آبی 

اجرا و تعمیرات سیم کشی کولر آبی

سرویس کولر آبی سالانه در راستای افزایش کیفیت و طول عمر کولر

با فرا رسیدن فصول گرم سال، بحث سرویس کولر آبی به یکی از مسائل داغ و روز موجود در خانوارها تبدیل می شود که حتما می بایست سالانه یا هر دو سالی یک بار رو به سرویس کولر آبی آورد تا بتوان از حوادث احتمالی جلوگیری به عمل آورد.

در ادامه ضمن توضیح عدم سرویس کولرهای آبی و حوادث پیش روی آن به مراحل سرویس و تعمیر کولر آبی  خواهیم پرداخت.

هزینه سرویس کولر آبی

حوادث احتمالی در صورت عدم سرویس کولر آبی

در صورتی که هرساله بطورمرتب سرویس کولر آبی خود مبادرت نورزید،ممکن است متحمل هزینه های بسیار زیادی شوید . اتلاف انرژی برق،بالا بردن مبلغ قبض آب و برق وخرابی کولر شاید تنها بخش کوچکی از حوادث و ضرر احتمالی عدم سرویس کولرهای آبی بشمار می آید.

این سهل انگاری ممکن است گریبانگیر هرخانواده ای گردد .بنابراین سرویس کولر آبی یکی از الزاماتی بشمار می آید که میتواند ازحوادث احتمالی تاحد زیادی جلوگیری به عمل آورد.

مراحل سرویس کولر آبی

همان طور که یادآور شدیم، سرویس کولر آبی از اهمیت بسیار زیادی در کاهش خرابی و هرینه استفاده از کولر آبی برخوردار است.  سیم کشی ساختمان و برق ساختمان اگر به شکل اصولی به کار بسته نشود، ممکن  است در دراز مدت خطر آفرین باشد و حوادثی را در پی داشته باشد.

بنابراین برای سرویس کولر آبی و اطمینان از سالم بودن دستگاه می بایست مراحل زیر را با دقت نظر انجام داد:

۱-قطع کردن برق کولر

اولین مرحله پیش از هر فرآیند دیگری قطع کردن برق کولر است تا با خیالی راحت رو به سرویس کولر آبی آورد. چرا که در غیر این صورت ممکن است با خطر برق گرفتگی همراه بود.

۲-تعویض سالانه پوشال

پوشال های کولر آبی در اثر استفاده زیاد ممکن است کارایی خود را از دست بدهند و با انواع قارچ و میکروب ها آمیخته گردند که هوای نامطلوبی را از خود خارج می سازند. بنابراین بهتر است هر ساله و یا هر دو سالی یک بار حداقل پوشال های کولر آبی را تعویض نمود تا کولر آبی شما بازدهی مناسب و مطلوبی به شما ببخشد.

۳-روغن کاری و تست موتور کولر

موتور کولر به علت اهمیت والا می بایست روغن کاری و تمیز شوند تا کارایی مطلوب و بازدهی بهینه تری را برای شما به ارمغان آورند.

۴- بررسی و چک کردن پمپ آب کولر , شیر کولر , شناور کولر, شیلنگ کولر  و زیرآب کولر آبی 

۵- شستشوی کف کولر و زدودن گردوغبار و کثیفیهای داخل کولر آبی,کانال کشی و دریچه کولر

۶- تعمیر و نصب برزنت در صورت پارگی و پرت باد خروجی

۷نصب سایبان برای کولر برای جلوگیری از داغ شدن کولر در برابر اشعه آفتاب و انتقال آن به کولر

۸- در پایان فصل گرما و عدم استفاده از کولر آبی بهترست شیلنگها جمع آوری شده و کولر پوشانده شود.

قیمت سرویس کولر

هزینه سرویس کولر آبی

هزینه سرویس کولر آبی و تعمیرات مربوطه بستگی به نوع سرویس و لوازم مصرفی دارد . اما اگر بخواهیم بدون لوازمی نظیر پوشال , تسمه و برزنت اجرت کولر را در نظر بگیریم رقمی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان اجرت برای هر کولر میتوان محاسبه کرد که با توجه به افزایش تعداد کولرهای سرویس شده ممکن است این ارقام تا حدودی شامل تخفیف شوند .

در مورد هزینه های تعمیر کولر آبی نیز بستگی به نوع تعمیرات نظیر تعویض یاتاقان کولر یا  موتور کولر آبی اجرت ها بستگی به نوع سرویس انجام شده متغیر میباشند.