فروشگاه لوله و اتصالات

در این نوشته به معرفی چند فروشگاه لوله و اتصالات ساختمانی و عمده فروشی آنها خواهیم پرداخت. از آنجا که هزینه خرید لوازم تاسیساتی و لوله و اتصالات ساختمانی بخش قابل توجهی از خرید مصالح ساختمانی(حدود ۵ تا ۱۰ درصد) را شامل میشود و این رقم به دلیل هزینه سنگین ساخت و ساز در اشل کلی مبالغ زیادی میشود. این که بتوانیم بهترین قیمت یک کالایی را که قصد خرید داریم به دست آورده و از چند مرکز مهم و اصلی استعلام کنیم, تاثیر مهمی در تصمیم گیری و انتخاب ما داشته و بسیار کمک میکند.

بهتر است برای خرید لوله و اتصالات از یک فروشگاه با یکی دو لوله کش و تاسیسات کار امین و همچنین چند فروشگاه دست اول مشورت کرده و سپس با انتخاب دقیق برند اقدام به خرید کنیم. در ساخت یک بنا خرید لوله های فاضلاب , لوله اتصالات آب, پکیج, شوفاژ و موتورخانه, لوله اتصالات ونت و هواکش, انواع شیر فلکه لوله کشی و تاسیسات موتورخانه, انواع بست و ساپورت, لوازم عایق و فوم, تجهیزات گرمایش از کف, تجهیزات موتورخانه و پمپ های آبرسانی در وهله اول و در بخش بعدی خرید شیرآلات بهداشتی قرار میگیرند. 

شما موقعی میتوانید خود را برنده یک خرید بدانید که هم کالای با کیفیت بخرید و هم اینکه قیمت مناسبی بایت این کالا بپردازید. متاسفانه بعضا سازندگان و مالکین مبلغ گزافی بابت کالای بی کیفیت پرداخت میکنند. اول اینکه پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه دنبال ارزانی نبوده و در انتخاب مجری و لوله کش دقت کنید. در ثانی اگر میخواهید صرفه جویی اقتصادی کنید, حداقل اجناس متوسط بازار را با پرس و جو ارزان تر خریده تا بدین ترتیب در حق مصرف کننده نیز اجحاف نشده و با وجدان راحت ترای کار کنید.

فروشگاه لوله و اتصالات تهران

فروشگاه لوله و اتصالات ساختمانی

معمولا مراکز پخش لوله و اتصالات در تهران در بازار تهران و چهار راه گلوبندک قرار دارند. البته در سالهای اخیر بخشی از فروشگاه های لوله و اتصالات به اجبار به بازار شادآباد نقل مکان کرده اند. برخی از فروشگاه های خرده فروشی نیز در سطح شهر فعالیت کرده و بدیهی است که قیمت آنها نسبت به بازار گران تر باشد.

علاوه بر این به دلیل اینکه خرده فروشی های سطح شهر فروش کمتری دارند, بسیاری از اقلام تاسیساتی و لوله و اتصالات در این فروشگاه ها به سختی یافت شده و بایستی به بازار مراجعه کرد. با توجه به اینکه از سراسر کشور و حتی کشورهای همسایه برای خرید لوله و اتصالات به بازار تهران مراجعه میکنند, و فروشگاه های بازار اغلب عمده فروشی بوده و رقابت فشرده ای برای جذب مشتری دارند, قیمت های ارایه شده تعدیل شده و در صورت گران فروشی توان رقابتی خود را کاهش میدهند.

عمده فروشی و فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات پایپ بازار یکی از مراکزی است که در عین فروش آنلاین و اینترنتی با داشتن دو فروشگاه و دفتر مرکزی در بازار تهران, گلوبندک و خیابان خیام و بیش از ۲۲ سال سابقه و اخذ چندین نمایندگی از برندهای معتبر در بازار تهران واقع شده است.

لوله اتصالات فلزی فولادی سیاه جوشی درزدار, API و مانیسمان, لوله و اتصالات گالوانیزه, لوله و اتصالات تک لایه پلیمری, لوله واتصالات پنج لایه, انواع شیرآلات بهداشتی ,ساختمانی و صنعتی, انواع تجهیزات و لوازم گرمایشی و سرمایشی, لوله و اتصالات آب سرد و گرم, پکیج و موتورخانه, لوله و اتصالات فاضلاب, لوله و اتصالات صنایع کشاورزی, مواد غذایی , پتروشیمی و دیگر صنایع مختلف, انواع فلنج, لرزه گیر و تجهیزات صنعتی, تجهیزات و لوازم گرمایش از کف, لوازم اطفای حریق و سیستم آتش نشانی, انواع بست و ساپورت و عایق های تاسیسات ساختمان و بسیاری از لوازم ریز و درشتی که از قلم افتاده اند, در زمره لوازم لوله و اتصالات و تاسیسات ساختمانی و صنعتی قرار میگیرند.

کلیه اقلام فوق دارای برندهای مختلفی داخلی و خارجی هستند که البته ممکن است در برخی موارد فقط نمونه های خارجی و یا داخلی وجود داشته باشند. بعضی از کارخانجات داخلی ممکن است به دلیل کیفیت و قیمت خوب مانع از وارد شدن نمونه های  خارجی را داشته باشند و ممکن است بعضا کیفیت یا عدم تولید نمونه داخلی مصرف کننده و بازار را به سمت مصرف تولیدات خارجی سوق داده باشد.

نمایندگی لوله و اتصالات پایپ بازار

لیست برخی از نمایندگی های فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار را مشاهده میکنید. نمایندگی لوله درزار و ای پی آی فولاد سپاهان و سپنتا , نمایندگی لوله فولادی و گالوانیزه ساوه, نمایندگی لوله کاوه دقیق, نمایندگی لوله فولادی کچو, نمایندگی لوله مانیسمان اهواز, وارد کننده لوله مانیسمان چینی, نمایندگی اتصالات جوشی رده ۴۰ بنکن, نمایندگی اتصالات درزدار میثاق, دلتا و ایران جوش, نمایندگی شیر فلکه سیم ایتالیا, نمایندگی شیر فلکه کیتز ژاپن, نمایندگی شیر فلکه کیز ایران, نمایندگی لرزه گیر ارتعاشات صنعتی, نمایندگی شیر فلکه چدنی میراب , فاراب و وگ امید گلستان, نمایندگی شیر گازی ایران, شیرگازی استارکو , نمایندگی انواع فلنج های جوشی و دنده ای.

نمایندگی کلیه محصولات گیتی پسند, نمایندگی آذین لوله سپاهان, نمایندگی نیوپایپ, نمایندگی لوله پنج لایه سوپرپایپ, نمایندگی ایزوپایپ, نمایندگی لوله اتصالات BTS یا بهتراشان اصفهان, نمایندگی پوش فیت پلی ران, نمایندگی پوش فیت نیوفلکس, نمایندگی پوش فیت نیک بسپار و سوپردرین, نمایندگی پلیکا گلپایگان, مرکز پخش لوازم موتورخانه و رادیاتور, نمایندگی و عاملیت فروش لوازم گرمایش از کف , فوم گرمایش از کف, فوم عایق کناری

فروش انواع لوله و اتصالات استیل, نمایندگی فروش اتصالات آسا, پخش لوله و اتصالات صنعتی, صنایع مواد غذایی, پتروشیمی, نفت و گاز و دیگر صنایع مادر.

در صورت نیاز به استعلام قیمت و مشاوره با کارشناسان فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *