خدمات تاسیسات ساختمان

خدمات تاسیسات ساختمان وایرمن ارایه دهنده کلیه خدمات تاسیسات سرمایشی گرمایشی و لوله کشی ساختمان در سراسر تهران, البرز و پردیس به صورت شبانه روزی.

خدمات تاسیساتی زیرمجموعه خدمات ساختمانی است , اما بسیار گسترده و در هم تنیده و پیچیده است. خدمات تاسیساتی رنج وسیعی دارد . تاسیسات ساختمان به قصد نیازهای ساکنین ساختمان اجرا میشود.

تاسیسات ساختمان طیف گسترده ای داشته و معمولا به دو بخش تاسیسات مکانیکی و تاسیسات الکتریکی یا تلفیقی از این دو تقسیم میشود. اجرا و تعمیرات برق و  تاسیسات آب و فاضلاب ساختمان در کنار سیستمهای حرارتی برودتی به تخصص های ویژه ای در زمینه های مختلف نیاز دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم.

یک لوله کش , تاسیسات کار , برقکار و تعمیرکار بایستی با آشنایی و استفاده ازتجربه و متد روز در فیلد تخصصی خود بهره کافی و لازم را ببرد. تاسیسات مکانیکی ساختمان خود به چند دسته مختلف تقسیم بندی میشود.

خدمات تاسیسات ساختمان

خدمات تاسیسات ساختمان تهران

شرکت تهران تاسیسات بیش از ۲۰ سال سابقه در ارایه خدمات تاسیساتی لوله کشی ساختمان در سراسر تهران دارد. سرویسکاران این شرکت همگی با تجربه کافی در امور محوله به صورت تخصصی در زمینه های مختلف مهارت کافی داشته و خدمات ما شامل اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان، نصب و تعمیرات موتورخانه،پکیج، رادیاتور، شیرالات، رفع گرفتگی توسط اکیپ های مجرب انجام میگردد. سرویس های ما ۲۴ ساعته و در تمام روزهای سال در تمام نقاط شهر تهران آماده ارائه خدمت به همشهریان عزیز میباشد.

خرابی تاسیسات گرمایشی سرمایشی مانند کولر و شوفاژ ، همراه با ترکیدگی و گرفتگی سیستم لوله کشی ساختمان، از جمله مواردی است که احتمالاً تا صبح روز بعد قابل رفع نیست.

بنابراین، به دلایل ذکر شده در بالا، به نظر می رسد که مراکز خدمات لوله کشی در دسترس هستند. شاید با جستجو در گوگل متوجه شده باشید که بسیاری از شرکت ها خدمات شبانه روزی دارند اما به دلیل عدم دسترسی به تجهیزات نصب قادر به ارائه خدمات لوله کشی ۲۴ ساعته نیستند، اما مرکز ما اولین و قدرتمندترین مرکز خدمات است و با خرید اجناس نصب مورد نیاز آماده ارائه کلیه خدمات نصب اضطراری می باشد.

لوله و اتصالات تک لایه و پنج لایه , لوله اتصالات پلیکا , انواع شیر گازی و فلکه ای, اتصالات آهنی دنده ای گالوانیزه و جوشی سیاه, شیرالات بهداشتی و تجهیزات جانبی, لوازم رادیاتور و شیرالات شوفاژ, تجهیزات موتورخانه مانند رله مشعل و واسطه پمپ, لوازم یدکی پمپ های تحت فشار از جمله قطعاتی است که ما تهیه و استفاده می کنیم به موقع خدمات خود را ارائه می دهیم تا در صورت نیاز برای تعمیرات احتمالی از آنها استفاده شود.

خدمات تاسیساتی تهران

به دلیل گستردگی خدمات تاسیساتی معمولا بخش های اجرایی در فیلدهای مختلف توسط مجریان , تعمیرکاران و سرویس کاران مختلفی انجام میشود. این گستردگی باعث شده متخصص هر رشته ای تا حدودی یک مرز مشخص و جداگانه برای پروژه های و کارهای تعمیراتی خود قایل شوند. در کنار تخصص و مهارت ممکن است ابزارآلات و تجهیزات هر یک از بخش های تعمیراتی و اجرایی متفاوت بوده و بعضا بسته به روحیه افراد هر کدام یک شرایط خاصی را میطلبد.

دسته بندی خدمات تاسیسات ساختمان

به طور کلی خدمات تاسیساتی ساختمان شامل خدمات لوله کشی آب , لوله کشی فاضلاب , لوله کشی پکیج و شوفاژ , لوله کشی گاز , لوله کشی موتورخانه , نصب لوازم موتورخانه , تعمیرات تجهیزات شوفاژخانه و شستشوی و اسیدشویی منبع کویل دار آب گرم , نصب و تعمیرات پمپ آب تحت فشار خانگی , لوله کشی و نصب  مخزن ذخیره آب , ساخت و نصب بوستر پمپ آب, اجرای آبیاری قطره ای باغ و درختان , اجرای گرمایش از کف , لوله کشی آتش نشانی , نصب و تعمیرات موتورخانه و پکیج شوفاژ, نصب تجهیزات اطفای حریق , لوله کشی استخر , نصب و تعمیرات استخرهای تفریحی روباز و سرپوشیده , نصب و تعمیر شیرآلات بهداشتی , نصب و تعمیر توالت فرنگی , نصب وال هنگ و لوازم بهداشتی توکار, نصب فلاش تانک توکار و روکار , نصب رادیاتور شوفاژ , نصب وتعمیرات آبگرمکن های گازی , نصب و تعمیرات بخاری و شومینه , نصب , راه اندازی و تعمیرات آسانسوری و بالابر های ساختمان, نصب و تعمیرات کولر آبی , کانال کشی کولر آبی , کانال سازی و نصب دودکش , لوله کشی , نصب و تمیرات کولر گازی اسپلیت , نصب و سرویس داکت اسپلیت , نصب و سرویس چیلر های برودتی , نصب و راه اندازی سیستم های تهویه مطبوع , ساخت و نصب سانتریفوژ خانگی , خدمات آهنگری و جوشکاری , نصب قفل و ایمنی سازی ساختمان ,ساخت درب و پنجره های فلزی و یو پی وی سی, شیشه بری , کناف کاری , برقکاری و سیم کشی ساختمان از جمله خدمات فنی و تاسیسات ساختمان محسوب میشوند که توسط کسبه , مجریان و تعمیرکاران مختلفی انجام میشوند.

خدمات تاسیسات لوله کشی ساختمان

اولین و مهمترین نکته در مورد لوله کشی ساختمان این است که شما در مورد چه مرحله ای صحبت می کنید. اینکه با یک شرکت تاسیساتی تماس گرفته اید و درخواست لوله کشی اولیه در زمان ساخت را دارید یا اینکه بعد از چند سال از اجرای ساختمان، به دلایل مختلفی مانند فرسودگی، تغییرات و جابجایی در طراحی و … تصمیم به اجرای لوله کشی و جابجایی دارید. این دو حالت از نظر هزینه ، اجرا و زمان بندی بسیار متفاوت هستند و شما باید برای انجام کار همه این موارد را در نظر بگیرید.

در این شرایط یک نقشه طراحی شده به پیمانکار یا اجرا کننده لوله کشی ارائه می شود و تیم تاسیسات با توجه به آن نقشه تمام مراحل اجرای لوله کشی را انجام می دهند. از آنجایی که لوله کشی در این مرحله به صورت آزاد بوده و موانعی وجود ندارد، انجام آن سریعتر و راحت تر صورت می پذیرد. لوله کشی چنین ساختمان هایی بعد از شاخه اصلی که از لوله شهری یا از موتورخانه به واحدهای مختلف وارد می شود، در هر واحد نیز به دو قسمت اصلی تقسیم می شود. یک قسمت شامل حمام و دستشویی می شود و قسمت بعدی مربوط به آشپزخانه است.

لوله کشی شامل دو لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان در کنار لوله کشی تاسیسات گرمایشی و سرمایشی ساختمان است.

مورد بعدی که بیشترین درخواست برای لوله کشی را به همراه دارد، انجام امور مربوط به بازسازی و ساخت و ساز خانه است. این مورد به دلیل زیر کار رفتن لوله کشی قبلی نیاز به تخریب و زحمت بیشتری است. برای مثال شما باید سرامیک کف یا دیوارهای حمام و آشپزخانه را تخریب کنید تا به لوله مورد نظر برسید و آن را جایگزین کنید. در بعضی موارد برای جلوگیری از چنین خرابی هایی از فرآیند لوله کشی رو کار استفاده می کنند. اما باید تیم اجرا کننده و شرکتی که قرار است برای شما فرآیند لوله کشی را انجام دهد، از تجربه و تخصص خوبی برای طراحی و اجرا برخوردار باشد تا بتواند سیستم لوله کشی جدید را که به صورت رو کار انجام می شود در پشت نقاطی مانند کابینت ها، کمد ها و … مخفی کند تا زیبایی محیط زندگی شما دچار مشکل نشود.

مساله دیگر در خدمات تاسیسات ساختمان در بخش لوله کشی این است که باید در لوله کشی بازسازی در نظر بگیرید این است که اگر شیر آلات و اتصالات قبلی را باز کرده اید و می خواهید آنها را دوباره در محل های جدید ببندید، حتما به واشر آنها و نحوه دست بسته شدن آنها دقت نمایید. چرا که این شیر آلات بعد از مدت ها که تحت فشار آب بودند باز شده اند و واشر اولیه مطمئنا دچار فشار و کاهش کیفیت شده است. بنابراین حتما تمام واشر ها را تعویض کنید.

در صورت نیاز به خدمات تاسیسات ساختمان تهران باما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *