سرویس و تعمیر کولر ظفر

خدمات سرویس و تعمیر کولر ظفر دستگردی شبانه روزی ۰۹۱۲۹۳۵۲۱۸۹-۲۲۵۳۷۷۷۸ بدون تعطیلی.

لوله کشی, سیم کشی و نصب کولر آبی , سرویس و راه اندازی کولر آبی, عیب یابی و تعمیر کولر آبی ظفر, تعمیر , تعویض و نصب موتور کولر آبی,پمپ آب کولر, پوشال, برزنت, تسمه, فولی, یاتاقان, فلکه و کلیه خدمات سرویس و تعمیر کولر ظفر دستگردی و محدوده اطراف.

سرویس و تعمیر کولر ظفر

سرویس و تعمیر کولر آبی ظفر

سرویس کولر هم باعث بهبود راندمان کولر آبی شده و هم طول عمر کولر آبی و متعلقات آن را افزایش میدهد. نظافت , روغن کاری , تعویض پوشال و عیب یابی از اصول سرویس کولر آبی است. 

کولر های آبی معمولا در پشت بام ساختمان ها قرار دارند. تابش نور خورشید به بدنه کولر آبی باعث گرم شدن بدنه و کولر آبی شده و کارایی آن را کم میکند.

نصب محافظ و سایه بان کولر برای ممانعت از تابش نور خورشید و گرم شدن کولر موثر میباشد.تمیز کردن کولر و زدودن آلودگیها و گردوخاک کولر آبی فرمانیه از مهمترین کارها در سرویس کولر است.

خود کولر ابی ممکن است پس از چند سال گارکرد مقداری جابجا شود . این‌جابجایی عموما به‌ علت فشار به موتور کولر به بدنه آن صورت میگیرد.

اگر دهانه خروجی کولر با کانال کشی ساختمان بر اثر این جابجایی به بخورد , کارایی کولر کاهش پیدا میکند. بنابراین یکی از موثرترین فاکتور در میزان راندمان کولر های آبی انتقال مناسب باد کولر به کانال میباشد.

اتصال بین خروجی کولر و ورودی کانال کشی ساختمان توسط برزنت کولر انجام میشود. در موقع نصب برزنت باید طوری نصب شود که هیچ هدر رفت در باد کولر مشاهده نشود. در صورت نیاز به سرویس و تعمیر کولر ظفر با ما تماس بگیرید.

در صورت نیاز به نصاب و سیم کشی کولر آبی با ما در تماس باشید.

سرویس کولر آبی ظفر

در صورت نیاز عوض کردن پوشال های قدیمی, روغن کاری و تمیزکاری از اصول سرویس کولر آبی محسوب میشوند. شستشوی کف کولر به دلیل پربودن کف کولر از گل و لای موجب میشود که آب داخل تشت کولر بو گرفته و یا به اندازه کافی خنک نشود. روغن کاری یاتاقان نیز موجب روان چرخیدن موتور و راحتی تولید جریان باد میشود. بعد از روغن کاری و شستشو نگاهی به عملکرد کولر در حالت روشن نموده در صورت وجود ایرادهای ریز و درشت رفع شوند.

تعمیر کولر آبی ظفر

از کار افتادن کولر یا روشن نشدن آن , خنک نبودن باد کولر یا کم بودن شدت جریان باد در کنار نشتی آب و سر و صدای ناهنجار کولر از جمله مشکلاتی هستند که بیشترین خرابی و نیاز به خدمات تعمیر کولر آبی ظفر را دارند. یکی از شایع ترین خرابی هایی که باعث باد نزدن کولر میشود, پاره شدن تسمه کولر آبی در هنگام شب است. تهیه یک تسمه کولر در صورت آشنایی با روش نصب تسمه و یا کمک گرفتن از یک تعمیرکار شبانه روزی کولر راه حل چنین مشکلی است. بعضا اتفاق میفتد که فولی سرموتور نیز از جای خود خارج شده و موجب شود که موتور کولر نتواند نیروی خود را به پروانه منتقل کند. در صورت نیاز و خدمات سرویس و تعمیر کولر ظفر با ما تماس بگیرید.

اما بیشترین مورد تعمیر کولر آبی مربوط به خرابی موتور کولر آبی است. سوختن سیم کشی موتور, خرابی درب و بوش موتور و گیرپاژ کردن موتور کولر که علل متفاوتی دارد , کولر را از کار انداخته و اگر برای راه اندازی کولر عجله دارید, راهی جز تهیه موتور کولر نو و سالم و نصب آن ندارید. چرا که تعمیر موتور کولر چند روز طول میکشد و به هیچ وجه نمیتوان این کار را در محل و به صورت فوری انجام داد.

ضمن اینکه تعمیر موتور کولر برای هر موتوری قابل انجام نبوده و یا ارزش تعمیرات ندارد. به همین دلیل در اینگونه موارد بایستی به دنبال سرویس کار یا تعمیرکار کولر آبی شبانه روزی بگردید که امکان تهیه موتور کولر را داشته باشد.

خنک نبودن کولر آبی اغلب به دلیل خیس نشدن پوشال کولر است. گرفتگی لوله اتصالات آبرسان پوشال, خرابی پمپ آب کولر و عدم وجود آب در کف کولر از دلایل خیس نشدن پوشال کولر آبی است. رفع گرفتگی و نصب پمپ آب کولر نو و موجود کردن آب کف کولر راهکار رفع این ایراد است.

عدم وجود آب در کف کولر ممکن است به دلیل سوراخ بودن کفی کولر, خرابی شناور یا بسته و بودن و قفل بودن شیر آب کولر است. در صورتیکه از عهده کار بر نیامدید یا سررشته ای نداشته با خدمات سرویس و تعمیر کولر ظفر تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *