لوله آذین سپاهان

فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور نمایندگی لوله آذین سپاهان با ارسال به کل شهرهای کشور میباشد . این فروشگاه علاوه بر فروش فیزیکی دارای سیستم خرید اینترنتی لوله و اتصالات برندهای مختلف بوده و یکی از برترین های فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات و تجهیزات تاسیسات ساختمان در تهران محسوب میشود .

لیست قیمت آذین لوله

مشتری به راحتی قادر است  با تماس تلفنی از قیمتی و شرایط فروش مربوط به نمایندگی آذین لوله سپاهان را دریافت کرده و یا با ارسال صورت اقلام لوله و اتصالات در سریع ترین زمان ممکن نسبت به استعلام و صدور پیش فاکتور اقدام نمایید .

کاربردهای لوله آذین سپاهان در صنعت ساختمان عمدتا شامل لوله کشی آب و سیستم گرمایشی شوفاژ میباشد .

لوله آذین سپاهان

نمایندگی لوله آذین سپاهان

فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات حسین پور از جمله  پخش کننده های لوله و اتصالات است که با تخفیف دایمی  در فروش اقلام لوله و اتصالات , خریداران را متقاعد به خرید از این فروشگاه میکند .  سود ناچیز این فروشگاه موجب شده است که از سراسر تهران و شهرستانهای دور و نزدیک ترقیب به خرید از این فروشگاه شوند .

دریافت بار لوله و اتصالات شما در صورت خرید از نمایندگی لوله آذین و  انتخاب شما از انبارهای ما در شمال , شرق , غرب و جنوب تهران باشد و یا در صورت نزدیکی بودن نسبی مسافت به اصفهان از خود کارخانه گیتی پسند یا همان آذین لوله سپاهان شود .

لیست قیمت آذین

یکی از اولویت های مهم در خرید هر کالایی شفافیت قیمت خرید کالای مورد نظر است . از ویژگیهای خرید لوله از نمایندگی لوله آذین در تهران و کل کشور این است , که لوله آذین لوله سپاهان به همراه اتصالات مربوطه دارای یک صورت همراه با کد بوده که به لیست قیمت آذین مشهور است . لیست قیمت آذین در آن واحد در همه جای کشور بر حسب ریال مشخص بوده و نمایندگی لوله آذین در تهران یا سایر شهرستانها موظف هستند که بر طبق این لیست اقدام به صدور فاکتور لوله آذین سپاهان مذکور و فروش آن بکنند . در مورد خرید و فروش انبوه لوله و اتصالات , به صورت یک فاکتور صادر شده و بر مبنای حجم خرید شما میتوانید با تخفیف هایی که میتوانید هنگاخ خرید از فروشنده و نمایندگی لوله آذین بگیرید , اقدام به خرید خود نمایید .

در لینک فوق شما میتوانید لیست قیمت لوله آذین را به همراه اتصالات و کد مخصوص آنها مشاهده کنید . لازم به ذکر است که لیست قیمت روز آذین دارای تاریخ بوده و از بروز بودن لیست قیمت نمایندگی لوله آذین مطمین شوید .

قیمت نسبتا مناسب لوله آذین سپاهان باعث کاهش هزینه تمام شده و قیمت لوله کشی ساختمان شده است .

مشخصات لوله آذین

با اختراع پلاستیک در قرن گذشته و توسعه و اصلاح آن  , لوله های پلیمری نیز به جای لوله های فولادی, فولادی و مسی شده اند که با اصلاح و اخذ استانداردهای روز روانه بازار شده اند.این لوله های رنگی سبز و  سفید , لوله اتصالات با وزن کم , نسبتا محکم و از جنس  مواد پلی پروپیلن راندوم کوپلیمر ساخته شده اند. لوله سفید با نام های لوله سبز, لوله پلی پروپیلن, لوله تک لایه یا لوله pp در صنعت ایران به راحتی تولید شده و کیفیت مناسبی نیز دارند . ارایه لیست قیمت لوله آذین به صورت دوره ای و اصلاحات اساسی از ابتدا تا کنون نیز بخشی از این روند رو به جلو است .

شرکت گیتی پسند شرکت هولدینگ و اصلی کارخانه آذین لوله آذین سپاهان از بزرگترین تولید کنندگان لوله های پلی پروپیلن تک لایه و پنج لایه در ایران می باشد. مواد اولیه محصولات گیتی پسند, پلی پروپلین راندوم نوع ۳ با نام اختصاری ۳ PPRC TYPE بوده که از تولید کنندگان معتبر جهانی تهیه می شود . مواد اولیه اذین شرکت پس از آزمایش و بررسی  و تائید شدن در پروسه تولید قرارگرفته و محصولات در مراحل کنترل اولیه، حین فرایند و کنترل کیفیت پس از تولید مورد بازرسی و کنترل کیفیت دقیق قرار می گیرد.

لوله آذین

شرکت لوله آذین اصفهان یا آذین لوله سپاهان که زیر مجموعه شرکت گیتی پسند اصفهان است ,  یک لوله تک لایه پلیمری بوده و از گرانولهای پلاستیک ساخته میشود . به تناسب نیاز اتصالاتی همجنس از متریال خود لوله و یا با تلفیق  از اتصالات پلیمری و برنجی دارد . مواد اولیه اقلام پلاستیکی از جنس پلی پروپلین رندوم کوپلیمر PPR3 اصلاح شده بوده که باعث میشود , لوله کشی ساختمان بهترین کیفیت را داشته باشد . قطعاتی که در آن برای اتصال به رزوه استفاده شده , از نوع فلز برنج آبکاری شده بوده و همین مساله باعث شده که اتصالات برنجی دارای رزوه نقره ای رنگ باشند .

به طور کلی لوله آذین سپاهان به دلیل وزن سبک , حمل و نقل آسان , قیمت مناسب , هزینه اجرای اقتصادی , در دسترس بودن , نیاز به ابزار ارزان قیمت و راحت توانسته است به راحتی جایگزین لوله های فلزی گالوانیزه و سیاه شده و حتی کارایی بیشتری داشته باشد .

طول عمر لوله کشی با لوله های آذین موجب شده است که ترکیدگی لوله ها در ساختمانهای مورد نظر به شدت کاهش پیدا کرده و ضعف اصلی لوله های فلزی یعنی زنگ زدگی و خوردگی لوله اتصالات را نداشته باشد . کاهش میزان جرم گرفتگی در سطخ مقطع داخلی لوله های آذین نیز از دیگر مواردی است که سبب شده که کاهش فشار در طی زمان بسیار تقلیل پیدا کند .

اخذ نمایندگی لوله آذین

این روزها  اخذ نمایندگی لوله آذین شرایط خاصی را دارد . دفتر فروش شرکت لوله آذین برای اخذ نمایندگی شرایط تضمین میزان فروش مشخصی دارد که این کار برای هر فروشگاه داری راحت نیست . این کار مستلزم وجود فروش بالا و تسلط به بازار داشته و در حال حاضر بهترین روش این است که ابتدا با اخذ عاملیت فروش از نمایندگیهای آذین در سطح کشور و توزیع این لوله و اتصالات و بالا بردن فروش و  بررسی شرایط اقدام به اخذ نمایندگی لوله آذین نمایید .

در صورت هرگونه سوال میتوانید با تاسیسات ساختمان وایرمن در تماس باشید .

7 thoughts on “نمایندگی لوله آذین سپاهان تهران ۲۸ درصد تخفیف ارسال رایگان”

    1. سلام بله بسته به حجم فروش برای خریدهای جزیی نیز تخفیف درصدی به لیست قیمت لوله آذین داده میشود.

  1. سلام بنده مجری طرح های بزرگ ساختمانی هستم در صورت خرید مستقیم و عمده از کارخانه لطفآ بفرمایید چند درصد تخفیف ارائه
    میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *