لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست

جدیدترین لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست را با کلیک بر لینک زیر مشاهده و دانلود کنید.

به دلیل اهمیت لوله کشی ساختمان به ویژه لوله کشی فاضلاب در طول عمر و همچنین کیفیت بهره برداری و رفاه در ساختمان, استفاده از لوله اتصالات با کیفیت در هنگام اجرای تاسیسات بسیار مهم است. یکی از گزینه های مهم برای اجرای لوله کشی فاضلاب ساختمان, استفاده از لوله پلیکا یا PVC است که هم قیمت و کیفیت مناسبی دارد و هم در همه جا قابل دسترس بوده و تعمیرات نسبتا آسانی نیز دارد.

یکی از برندهای مطرحی که در سال های اخیر به شکوفایی رسیده , لوله و اتصالات پارس پلاست زنده رود اصفهان است که توانسته با یک استراتژی فروش مدون در کنار کیفیت و قیمت خوب در بین برترین تولیدکنندگان و فروشندگان لوله و اتصالات پلیکا در کشور باشد. لیست قیمت پارس پلاست به غیر از محصولات لوله اتصالات فاضلاب, شامل لوله اتصالات برق ساختمان, لوله اتصالات آبرسانی و درین و لوله اتصالات ناودانی پلیکا یا فشار ضعیف است.

از لحاظ رقابتی در بازار قیمت لوله پلیکا فاضلابی, قیمت های پارس پلاست در بین برندهای مطرح  نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب است.

لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست به صورت شفاف و رسمی از سوی کارخانه منتشر شده و نمایندگی های فروش و عمده فروشی ها طبق لیست مذکور اقدام به فروش و ارایه تخفیف های متناسب با میزان خرید به خریداران محترم میکنند. کیفیت سطح بالا در کلیه محصولات پارس پلاست , اطمینان لازم را به خریداران و مجریان داده و به همین دلیل یکی از گزینه های اصلی بسیاری از سازندگان و مهندسین برای لوله کشی ساختمان محسوب میشود.

لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست

 

جدیدترین لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست زنده رود

لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست اطلاعات نام کالا, قیمت و کدبندی کالا را ارایه داده و موجب وضوح در قیمت این برند میشود. در صورت خرید عمده طبق لیست قیمت پارس پلاست نمایندگی یک تخفیف فروش به تناسب میزان خرید به مشتری ارایه داده میشود. تخفیف ها علاوه بر لوله بر اتصالات نیز اعمال شده و در یک پیش فاکتور به شما ارایه میشود. لیست قیمت پارس پلاست در تمامی شهرها و نقاط ایران یکسان بوده و به راحتی میتوانید با یک سرچ ساده در اینترنت به این لیست دسترسی داشته باشد. البته دقت کنید که به دلیل به روزرسانی لیست قیمت, جدیدترین لیست را ملاحظه کنید.

لوله و اتصالات پارس پلاست

لوله و اتصالات پارس پلاست به خاطر اینکه از یک برند هستند, با هم کاملا همگون و فیت بوده و نسبت با انواع لوله و اتصالاتی که در برندهای مختلفی تولید میشوند,یکپارچگی و کیفیت بیشتری دارند. در لیست قیمت پارس پلاست میتوانید علاوه بر انواع لوله های ناودانی معمولی, نیمه قوی فاضلابی و فشار قوی آبرسانی از سایزهای کوچک تا بزرگ, انواع اتصالات مختلف قدیمی و جدید از جمله موفه پلیکا, اتصالات دوسرکوپله, کوپلینگ ترمزدار و بدون ترمز تولید میکند.

لوله های فاضلابی پارس پلاست زنده رود در لیست  قیمت کامل پارس پلاست در سایزهای  ۳۲,۴۰,۵۰,۶۳,۷۵,۹۰,۱۱۰,۱۲۵,۱۶۰,۲۰۰,۲۵۰,۳۱۵ موجود هستند. لوله های ناودانی پارس پلاست از سایز ۵۰ تا ۱۲۵ تولید میشوند. پارس پلاست لوله های برقی خم گرم و سرد نیز تولید میکند.

زانو ۹۰ درجه, زانو ۴۵ درجه, سه راهی ۹۰ و ۴۵ درجه, سه راهی مساوی و تبدیل, تبدیل پلیکا, سیفون یا شترگلویی, بوشن یا کوپلینگ, چهار راه پلیکا,سراه خم,درپوش, فلنج پلیکا, دریچه بازدید, سه راهی بازدید, کلاهک هواکش و موفه از اتصالات پارس پلاست هستند. برخی از اقلام عمومی مانند زانو و سه راهی در انواع سبک تر و ناودانی نیز تولید میشوند.

از دیگر محصولات پارس پلاست , اتصالات پارس فیت هستند که این نوع اتصالات در همه سمت سوکت مادگی هستند که لوله های داخل آنها میروند و توسط یک لایه کوتاه از داخل نیز پوشش داده میشوند. برای آب بندی بهتر لوله کشی فاضلاب قیمت مادگی دارای یک غلاف زیرین است که سطح مقطع داخلی لوله را پوشش داده و این مساله باعث میشود, لوله فاضلاب از دو سمت احاطه شده و با استفاده از چسب یک آب بندی عمر پیدا کند. ابداع این نوع آب بندی فاضلاب را میتوان مدیون تیم حرفه ای طراحان و مهندسین پارس پلاست زنده رود دانست.

نمایندگی لوله پارس پلاست

پایپ بازار نمایندگی اصلی لوله اتصالات پارس پلاست زنده رود بازار تهران است. همانطور که گفتیم بنا به میزان خرید, بیشترین تخفیف و کمترین قیمت را میتوانید از پایپ بازار نمایندگی اصلی پارس پلاست تهران درخواست کنید. خرید از نمایندگی علاوه بر خرید ارزان و به صرفه موجب میشود که از اصالت کالا و کیفیت خریدتان مطمین شوید.

خرید از پایپ بازار علاوه بر تهیه به قیمت لوله و اتصالات پلیکا پارس پلاست, میتواند از دیگر محصولات سبد فروش این فروشگاه شامل انواع لوله و اتصالات تک لایه آذین, پنج لایه نیوپایپ, سوپرپایپ, ایزوپایپ و پوش فیت پلی ران, لوله و اتصالات گاز و فولادی دست شما را در اخذ تخفیف های کف بازار باز نگه دارد. فروش در پایپ بازار فقط به صورت عمده فروشی بوده و به همین دلیل تخفیف های ارایه شده بسته به حجم خرید تا سقف ممکن در نظر گرفته میشود.

لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست

لیست قیمت پارس پلاست در ابتدای صفحه برای دانلود و مشاهده قرار دارد, اما ما در اینجا برای آشنایی بیشتر, قیمت تعدادی از اقلام اصلی لوله و اتصالات پارس پلاست برای مقایسه ضمنی درج کرده ایم. این قیمت ها مربوط به آخرین لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست در زمستان سال ۱۴۰۲ است.

قیمت لوله فاضلابی سایز ۶۳: ۳۵۲ هزار تومان, قیمت لوله پلیکا فاضلابی پارس پلاست سایز ۱۱۰: ۶۵۵ هزار تومان, قیمت لوله ۱۲۵ پارس پلاست فاضلابی: ۷۵۳ هزار تومان, قیمت لوله ناودانی( هواکشی پودری) پارس پلاست سایز ۱۱۰: ۴۵۸ هزار تومان, زانو ۶۳,  ۹۰ درجه ۱۱۷۰۰ تومان, زانو ۴۵ درجه ۶۳ : ۹۷۵۰ تومان, زانو ۹۰ درجه ۹۰ : ۲۱۸۴۰ تومان, زانو ۹۰ ۴۵ درجه : ۱۹ هزار تومان, قیمت زانو ۹۰ درجه سایز ۱۱۰: ۳۱۸۰۰ تومان, زانو ۴۵ درجه سایز ۱۱۰: ۲۴۹۰۰ تومان. قیمت زانو ۹۰ درجه سایز ۱۲۵ : ۴۲۸۰۰ تومان, قیمت سه راهی ۴۵ درجه ۶۳: ۲۰ هزار تومان, قیمت سه راهی ۴۵ درجه فاضلابی ۱۱۰ پارس پلاست : ۵۶۳۰۰ تومان , قیمت زانو ناودانی ۱۱۰ : ۲۲۵۰۰ تومان, قیمت زانو ۱۱۰ پارس فیت: ۳۸۴۰۰ تومان, قیمت زانو ۳۲ پارس درین ۴۰۵۰ تومان که همگی این قیمت ها با توجه به حجم خرید به همکاران و سازندگان گرامی دارای تخفیف های درصدی به نسبت مبلغ کل فاکتور هستند.

ویژگی های لوله و اتصالات پارس پلاست

لوله و اتصالات پارس پلاست یک برند معتبر و کارخانه مدرن در زمینه تولید و عرضه لوله‌ها و اتصالات پلیمری است. این برند در تولید لوله‌ها و اتصالات PVC فعالیت می‌کند. محصولات پارس پلاست شامل لوله‌های آبیاری، لوله‌های صنعتی، لوله‌های فاضلابی، لوله‌های گازی و اتصالات مربوطه می‌شوند.

لوله‌ها و اتصالات پارس پلاست به علت استفاده از مواد با کیفیت و فناوری پیشرفته، دارای ویژگی‌های برتری هستند. برخی از ویژگی‌ها و مزایای لوله و اتصالات پارس پلاست عبارتند از:

۱٫ مقاومت در برابر فشار و ضربه: لوله و اتصالات پارس پلاست از مواد با مقاومت بالا در برابر فشار , تنش و ضربات فیزیکی تولید می‌شوند، که آن‌ها را قادر به تحمل شرایط سخت صنعتی و آب و هوایی می‌سازد.

۲٫ مقاومت شیمیایی: محصولات پارس پلاست دارای مقاومت شیمیایی بالا هستند و می‌توانند در معرض مواد شیمیایی مختلف مانند اسیدها، بازها و حلال‌ها قرار بگیرند.

۳٫ ضد زنگ و ضد خوردگی: لوله و اتصالات پارس پلاست به طور طبیعی ضد زنگ و ضد خوردگی هستند و در برابر تأثیر عوامل جوی مانند رطوبت و تغییرات دما مقاومت دارند.

۴٫ سهولت حمل و نصب: به دلیل سبک بودن و طراحی مناسب، لوله و اتصالات پارس پلاست به راحتی نصب می‌شوند و نیاز به ابزارهای خاصی برای نصب ندارند.

۵٫ صیقلی بودن : سطح داخلی لوله‌ها به طور کامل صاف است و جریان آب و سایر مایعات را بهبود می‌بخشد، همچنین این خاصیت باعث می‌شود که رسوبات و انباشت کمتر درون لوله تشکیل شوند.

قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست به عواملی مانند نوع و ابعاد لوله، نوع مواد استفاده شده، تعداد و نوع اتصالات و نیازهای سفارشی مشتریان بستگی دارد.

در صورت نیاز به دریافت پیش فاکتور و لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *