لیست قیمت پوش فیت پلیران

در این پوشه به بررسی لیست قیمت پوش فیت پلیران خواهیم  پرداخت.

از مهمترین بخش های لوله کشی ساختمان که بایستی طول عمری زیادی همگام با طول عمر ساختمان داشته باشد, لوله کشی فاضلاب ساختمان است, چرا که در صورت به وجود آمدن مشکلات در لوله کشی فاضلاب, درست کردن آن هزینه و دردسر زیادی داشته و در برخی از موارد جز با تخریب بخش زیادی از ساختمان امکان پذیر نیست. از این رو با توسعه فناوری در بخش های مختلف ساختمان نیاز به ابداع روشی کارآمد برای لوله کشی فاضلاب ساختمان که هم هزینه مناسبی داشته باشد و هم وزن کمی داشته و اجرای آسانی داشته باشد, وجود داشت که با ابداع لوله اتصالات پلیمری پوش فیت برای فاضلاب کشی این نیاز تا حد زیادی مرتفع شد.

قیمت لوله پوش فیت پلی ران

لوله کشی پوش فیت عمر زیادی نداشته و در چند دهه گذشته با ورود پلاستیکها به صنعت لوله سازی وارد شدند. قیمت نسبتا مناسب, وزن کم, حمل و نقل آسان, اجرا و نصب راحت و سریع ,طول عمر بالا, استقامت بالا در برابر فشارهای مکانیکی و مواد شیمیایی, طول عمر بالا باعث شده که از لحاظ کیفی مورد پسند مجریان, سازندگان و مهندسین قرار گرفته و به همین دلیل به خصوص در ۱۰ سال اخیر گزینه نخست برای اجرای لوله کشی فاضلاب باشد.

نکات مهم برای خرید لوله مانیسمان

لیست قیمت پوش فیت پلیران

ویژگی های لیست قیمت پوش فیت پلیران

لوله و اتصالات پوش فیت پلی ران به عنوان نخستین تولیدکننده لوله های پوش فیت در ایران, فعالیت خود را پیش از انقلاب آغاز نموده و پس از جنگ در آغاز دوران سازندگی اقدام به تولید لوله های پوش فیت نمود. علاوه بر ویژگی های لوله اتصالات پوش فیت که در بالا بدان اشاره شد, تنوع سایز لوله و اتصالات و تعدد آنها, تولید سه مدل مختلف لوله های پوش فیت پروتکت کندسوز, سایلنت بی صدا و جنرال سایلنت, ابداع اتصالات مختلف برای اجرای لوله کشی فاضلاب و ونت را نیز منحصرا در اختیار دارد. با توجه به استفاده پوش فیت پلی ران از ارینگ های آلمانی طول عمر پوش فیت پلی ران چند برابر پوش فیت های دیگر است.

لوله و اتصالات پوش فیت پلی ران هم اکنون در سه مدل مختلف پوش فیت پروتکت, پوش فیت سایلنت و پوش فیت جنرال سایلنت تولید و به بازار عرضه میشود. لیست قیمت پوش فیت پلیران در هر سه مدل در لیستهای جداگانه توسط شرکت و کارخانه منتشر شده و هر یک دارای رنگ بندی متفاوتی هستند.

لوله پوش فیت پلی ران کندسوز جزو لوله کندسوز یا خوداطفا محسوب شده و به رنگ طوسی کم رنگ تولید میشود. لوله اتصالات پوش فیت پروتکت پلی ران در عین حال ویژگی های کم صدا بودن را نیز دارند.

در لیستی دیگر لوله اتصالات پوش فیت پلی ران, لوله اتصالات سایلنت پلی ران را شاهد هستیم که قیمت های آنها کمی بالاتر از پوش فیت پروتکت است. این لوله های پلی ران به رنگ کرم نخودی رنگ بوده و ویژگی سایلنت یا بی صدایی خیلی خوب داشته و با این حال ضدحریق میباشند.

جدیدترین محصولات پوش فیت پلی ران را بایستی در لیست قیمت لوله پوش فیت پلیران جنرال سایلنت مشاهده کرد که به رنگ آبی بوده و هم ویژگی بی صدایی و هم ویژگی خود اطفایی را در حد  اعلا داشته و گران قیمت ترین لیست پوش فیت پلی ران هستند.

به طور کلی در لیست قیمت پوش پلیران و دیگر برندها, قیمت لوله پوش فیت ۱۱۰ به عنوان معیار اصلی لیست قیمت شناخته میشود  و در پوش فیت پلی ران نیز اوضاع همین گونه است.

قیمت لوله پوش فیت پلی ران

در ادامه به چند قلم از لیست قیمت پوش فیت پلیران اشاره میکنیم. برای دریافت آخرین لیست قیمت پوش فیت پلی ران با فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی پلیران تماس بگیرید.

لوله یکسر سوکت ۱ متری ۵۰: ۸۵۷۳۱۰ ریال

لوله یکسر سوکت ۱ متری ۷۵: ۱۴۱۵۵۶۰ ریال

لوله یکسر سوکت ۱ متری ۱۱۰: ۲۶۴۷۷۴۰ ریال

لوله یکسرسوکت ۱ متری ۱۲۵: ۳۶۳۰۴۵۰ ریال

لوله یکسرسوکت ۱ متری ۱۶۰: ۵۷۸۴۶۴۰ ریال

لوله یکسر سوکت ۱ متری ۲۰۰: ۸۶۲۴۸۷۰ ریال

لوله دوسر سوکت ۱ متری ۵۰:   ۹۶۵۴۲۰ ریال

لوله دوسر سوکت ۱ متری ۷۵:   ۱۴۸۷۹۴۰ ریال

لوله دوسر سوکت ۱ متری ۱۱۰:   ۲۹۸۴۱۹۰ ریال

لوله دوسر سوکت ۱ متری ۱۲۵:  ۳۸۹۴۹۰۰ ریال

لوله دوسر سوکت ۱ متری ۱۶۰: ۶۳۹۷۳۰ ریال

لوله یکسرسوکت ۲ متری ۵۰: ۱۷۱۲۸۸۰ ریال

لوله یکسرسوکت ۲ متری ۷۵:   ۲۵۶۴۲۹۰ ریال

لوله یکسرسوکت ۲متری ۱۱۰:  ۵۱۵۵۳۵۰ ریال

لوله یکسر سوکت  ۲ متری ۱۲۵:    ۶۸۵۵۰۱۰ ریال

لوله یکسر سوکت ۲ متری ۱۶۰: ۱۱۵۳۷۰۶۰ ریال

لوله یکسرسوکت ۳ متری ۵۰: ۲۳۰۲۲۶۰ ریال

لوله یکسرسوکت ۳ متری ۷۵: ۳۶۳۰۳۲۰

لوله یکسرسوکت ۳ متری ۱۱۰: ۶۸۷۱۴۴۰ ریال

لوله یکسرسوکت ۳ متری ۱۲۵: ۸۸۸۵۷۰۰ ریال

لوله یکسرسوکت ۳ متری ۱۶۰: ۱۶۵۱۵۷۹۰ ریال

زانو ۸۷ درجه ۴۰ کوتاه: ۲۸۱۹۴۰ ریال

زانو ۸۷ درجه ۵۰ کوتاه: ۳۶۴۱۵۰ ریال

زانو ۸۷ درجه ۷۵ کوتاه: ۸۸۵۰۰۰ ریال

زانو ۸۷ درجه ۱۱۰ کوتاه: ۱۴۷۷۰۳۰ ریال

زانو ۸۷ درجه ۱۲۵ کوتاه: ۲۱۰۴۰۵۰ ریال

زانو ۴۵ درجه پوش فیت پلی ران ۵۰: ۳۳۱۰۷۰ ریال

زانو ۴۵ درجه پوش فیت پلی ران ۷۵: ۴۹۸۰۴۰ ریال

زانو ۴۵ درجه پوشفیت پلیران ۱۱۰: ۹۹۹۸۸۰ ریال

زانو ۴۵درجه پوشفیت پلیران ۱۲۵: ۱۴۹۸۸۷۰ ریال

زانو ۴۵درجه پلیران ۱۶۰: ۳۱۴۶۱۴۰ ریال

پوشفیت یک سر سوکت طول ۳۰ پوش فیت سایلنت پلیران, , لوله یک سر سوکت طول ۵۰ پوش فیت پروتکت پلیران, لوله یک سر سوکت طول ۱۰۰ پوش فیت سایلنت پلیران, لوله یک سر سوکت طول ۲۰۰ پوش فیت سایلنت پلیران, لوله یک سر سوکت طول ۳۰۰ پوش فیت سایلنت پلیران.

لوله دوسر پوش فیت طول ۵۰ پوش فیت پروتکت پلیران, لوله دوسر پوش فیت طول ۱۰۰ پوش فیت پروتکت پلیران, لوله دوسر سوکت طول ۲۰۰ پوش فیت پروتکت پلیران, لوله دوسر سوکت طول ۳۰۰ پوش فیت پروتکت پلیران که در نوع سایلنت و جنرال سایلنت لیست قیمت جداگانه ای دارند.

زانو ۹۰ درجه کوتاه پوش فیت پروتکت پلیران, زانو ۹۰ درجه بلند پوش فیت سایلنت پلیران, زانو ۹۰ درجه بست خور پوش فیت سایلنت پلیران, زانو ۶۷ درجه پوش فیت پروتکت پلیران, زانو ۱۵ درجه پوش فیت پروتکت پلیران, زانو ۴۵ درجه دست ساز پوش فیت سایلنت پلیران, زانو ۴۵ درجه پوش فیت پروتکت پلیران, زانو ۴۵ درجه بست خور پوش فیت پروتکت پلیران, زانو ۳۰ درجه پوش فیت سایلنت پلیران که در هر سه مدل در لیست قیمت موجود هستند.

قیمت پوش فیت پلیران به چه پارامترهایی وابسته است؟

پوش فیت پلی ران در ۳ مدل پوش فیت پروتکت(کندسوز), پوش فیت سایلنت(کم صدا) و پوش فیت جنرال سایلنت تولید میشود. پوش فیت خوداطفا به رنگ طوسی, پوش فیت سایلنت بی صدا به رنگی کرم بژ و پوش فیت جنرال سایلنت به رنگ کاربونی تولید میشود و هر یک دارای مزایای مشترک و محاسن منحصر به فرد هستند. در طراحی و تولید هر کدام از آنها کلیه نکات فنی در نظر گرفته شده و با توجه به انتخاب مشتری میتوان همه انواع پوش فیت های پلی ران را به تنهایی جزو بهترین پوش فیت های تولیدی در ایران دانست.

پارامترهای موثر بر لیست قیمت پوش فیت پلیران

  • مدل پوش فیت از اقسام پوش فیت پروتکت, سایلنت یا جنرال سایلنت
  • میزان خرید و رقم فاکتور
  • درصد تخفیف نمایندگی پوش فیت پلی ران
  • هزینه حمل و بارگیری
  • نوع بست و اتصالات مورد استفاده شده

جزییات فوق از مهمترین برای خرید پوش فیت پلی ران هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *