نشتی رادیاتور شوفاژ

رفع نشتی رادیاتور شوفاژ با مناسب ترین روش و کمترین هزینه ممکن ۰۹۱۲۹۳۵۲۱۸۹

نشتی رادیاتور شوفاژ بسته به نوع و محل نشتی روشهای متفاوتی داشته که در ادامه به بررسی تک تک آنها میپردازیم . اول از هم بگوییم که اگر نشتی از بدنه رادیاتور پنلی و حوله خشک کن به دلیل سوراخ شدن آنها باشد هیچ روش پایداری برای رفع این نشتی رادیاتور شوفاژ وجود نداشته و تعویض یا انسداد رادیاتور مذکور بهترین و کم قیمت ترین روش است , چرا که استفاده از چسب و اینگونه کالاهای تجاری کارایی نداشته و به هیچ عنوان کارساز نیستند.

اما اگر نشتی از بدنه رادیاتور پره ای باشد , میتوان با حذف پره سوراخ شده , رادیاتور را مجددا مورد استفاده قرار دهید. در نشتی از شیر رادیاتور شوفاژ و رفع نشتی لوله شوفاژ هم بستگی به نوع خرابی آنها داشته که با تعویض شیر و لوله و اتصال مربوطه میتوان اقدام به رفع چکه و نشتی رادیاتور شوفاژ نمود.

این خرابیها اکثر به دلیل گم بودن هزینه مشخصی نداشته و مانند قیمت لوله کشی ساختمان دستمزد از پیش تعیین شده ای ندارد.

در برخی موارد هم خرابی مربوطه به آب بندی مهره ماسوره متصل به ردیاتور شوفاژ بوده که با تعویض اتصالات مربوطه میتوان نشتی رادیاتور  شوفاژ را رفع نمود.

علت نشتی رادیاتور شوفاژ

به غیر از سوراخ شدن رادیاتور و اتصالات مرتبط علت اصلی نشتی رادیاتور شوفاژ را میتوان در سرد و گرم شدن رادیاتور شوفاژ و انبساط و انقباض آنها و خارج شدن واشرها از حالت اولیه و آب بندی دانست.

علت آب دادن رادیاتور شوفاژ

علت آب دادن رادیاتور شوفاژ در حالتی که شیر فلکه آن بسته است , خرابی شیر رادیاتور و شیر فلکه ورودی واحد و بسته نبودن شیر برگشت رادیاتور شوفاژ است . در صورت خرابی شیر رادیاتور , جریان آب قطع نشده و نشتی ادامه پیدا میکند . در ضمن برای قطع کردن چکه رادیاتور شوفاژ شیر برگشت رادیاتور نیز بایستی بوسیله آچار آلن مخصوص بسته شود . علت چکه کردن شوفاژ نیز در حالت سالم بودن همه این موارد این است که مقدار کمی آب در رادیاتور باقی مانده است .

رفع نشتی شیر رادیاتور شوفاژ

یکی از نشتیهای رایج رادیاتور شوفاژ , نشتی از قیمت ناف شیر رادیاتور یا مهره لوله برنجی شیر رادیاتور در نقطه اتصال به رادیاتور شوفاژ میباشد . اغلب این نشتی ها با تعویض شیر یا مهره برنجی رفع میشود اما بخاطر مشکلاتی مانند آب بندی نبودن شیر فلکه ها کار بسیار سختی بوده و اجرت نسبتا بالایی در تاسیسات ساختمان دارد .

نشتی رادیاتور شوفاژ

رفع نشتی لوله شوفاژ

داستان رادیاتور می دانید که ما این رادیاتور را بیرون آوردیم و ماسه بلاست کردیم ما آن را تازه رنگ آمیزی کردیم ، تعطیلات جدیدی را روی آن قرار دادیم و صفحات جدیدی را به کف همه زیبا و تزئینی است و ما آماده رنگ آمیزی لوله ها و کمی خسته کننده است که متوجه شدیم یک سوراخ سنجاق در طرف وجود دارد و حدود دو چند ساعت بعد از اتصال آن شروع به نشت بله کردیم ، بنابراین کمی خوب داریم .

سینی اینجا را بگیرید بنابراین کاری که می خواهیم انجام دهیم این است که سعی می کنیم این کوچک را برطرف کنیم سوراخ سوراخ کوچک در واقع زنگ زدگی است که کمی بسته شده اما آنچه که هستیم هستیم میخوام انجام بدیم ما میخوایم به راحتی آن را سنباده بزنیم و سپس از این استفاده خواهیم کرد .

اپوکسی دریایی که می توانید در برنامه های مرطوب استفاده کنید تا ۳۰۰ درجه مناسب است و ما در این سیستم بسیار خوب هستیم زیرا فقط در مورد ۱۲ نمی دانم به ۱۵ psi و فقط ۱۸۰ درجه آن را گرم می کند ، بیایید آن را سنباده بزنیم و آماده شویم . برای استفاده از برخی اپوکسی ها ، خوب حالا ما او را روی سوراخ چسب زده ایم و برش داده ایم از یک قسمت کوچک اپوکسی استفاده خواهیم کرد .

دستورالعمل ها آن را به خوبی مخلوط کرده و سپس روی سوراخ سوراخ درست کنید حالا ما می خواهیم آن را خشک کنیم و کمی بتونه در سوراخ کار کنیم , ما فقط می خواهیم آن را بمالیم و در آنجا محکم بسته بندی کنیم .

امیدوارم بتوانیم به اندازه کافی در آنجا حضور پیدا کنیم تا حباب متوقف شود خوب ، شروع به کار در اینجا است بنابراین ما می خواهیم کار نهایی خود را انجام دهیم من فقط هستم آن را کمی با یک پارچه پاک کنید و آن را صاف کنید و لبه های اطراف و آنجا را مخلوط کنید ما خیلی خوب پیش رفته ایم ، بنابراین اجازه می دهیم این نشست و امیدوارم که نشتی آن متوقف شود و در غیر این صورت احتمالاً زنگ زدگی تمام می شود خودتان به هم برگردید و ببینیم چه اتفاقی می افتد ، ما به شما می دهیم به روز رسانی این کریس در اینجا از من تعمیر خانه زمین و ما کمی قدیمی من است امشب رادیاتور خود را تعمیر کنید .

تعمیر شیر رادیاتور شوفاژ

همه چیز در مورد نحوه تعمیر شیرهای رادیاتور ، یک شیر رادیاتور نشت می کند مثل اونی که اینجا داریماین یک شیر قفل محافظ نامیده می شود ،و رفع آنها بسیار واقعاً آسان است .

اگر یک نشت کوچک روی آنها دارید. اما ما اول می خواهیم انجام دهیم ، از یک طرف به شیر نگاه کنید ، و چند نقطه مختلف روی شیر وجود دارد که می تواند نشت کند.و آنچه که ما می خواهیم انجام دهیم ، ما می خواهیم آدرس آن را بگیریم .

هر یک از آن نقاط پی در پی ،و امیدوارم بتوانید شیر خود را تعمیر کنیدو ادامه دهید و یک کف خشک یا فرش خوب داشته باشید.بنابراین ، بدون نگرانی بیشتر ، بیایید برویم و ببینیمچگونه می توانیم نشت شیر ​​رادیاتور شما را متوقف کنیم.در اینجا یک شیر رادیاتور استاندارد به نظر می رسد وقتی روی رادیاتور قرار دارد .

چند نقطه مختلف وجود دارد که می تواند نشت کند. می توانیم از نخ این درز نشت کنیمهمانطور که به رادیاتور می رود.در اینجا می توانیم روی مهره و زیتون نشت کنیم جایی که بدنه شیر رادیاتور ما می رودبه داخل رادیاتور نیز وارد شوید.ما می توانیم روی مهره و زیتون فقط در اینجا نشت کنیم ،

روی لوله ای که به شیر رادیاتور می آید. یا اگر این قطعه را اینجا بلند کنیم ،شما باید بتوانید پیدا کنیدکه می تواند از این مهره کوچک در اینجا نشت کند.کاری که ما می خواهیم انجام دهیم رفع نشتی ها است و چگونگی رفع آنها به ترتیب ، اینجا ، اینجا و اینجا. مشکل شماره یک این است که ما نشتی در موضوع پیدا کرده ایمکه به داخل رادیاتور می رود.

اکنون ، رفع این مشکلات به طور کلی بسیار آسان است زیرا لازم نیست نگران باشیدتخلیه کل سیستم گرمایش قبل از اینکه نگاهی به نحوه رفع آن بیندازیم ،

ایده خوبی است که بدانید چگونه کار می کنند. تمام آنچه شما دارید یک درج رادیاتور استبا یک نخ نخی نیم اینچ روی آنرفتن به یک نخ نیم اینچ زن روی رادیاتور خود.که با استفاده از نوار تفلون ، کنف و رئیس سفید مهر و موم شده است ، یا مقداری لوکتیت.

این واقعاً بستگی به این دارد که لوله کش از چه چیزی استفاده کرده است به روزی که رادیاتورهای شما نصب شده است برگردید. نکته مهم در این مورد این است که سیستم را ببندیدو نگرانی زیادی در مورد هر گونه نشت نداشته باشید. تمام کاری که شما باید انجام دهید خاموش کردن شیر رادیاتور است در هر انتهای رادیاتور ،

و این کار را با چرخاندن شیر رادیاتور در جهت عقربه های ساعت انجام می دهید ، یا همانطور که ما آن را در تجارت می نامیم ، درست است. و این نیز برای شما همین است یک شیر رادیاتور ترموستاتیک روی رادیاتور نیز هست.کار بعدی که می خواهید انجام دهید .

تا مطمئن شوید که این دو سوپاپ نگه داشته شده اند ،برای خود یک کلید خونریزی رادیاتور تهیه کنیدو فقط آن را از خون رادیاتور شل کنید در بالای رادیاتور ، و امیدوارم که آب باید متوقف شود خیلی سریع وقتی آب و هوا خارج نشود ،بسیار مهم است که آن رادیاتور را خاموش کنید کلید سوپاپ قبل از رفتن به مرحله بعدی.

اکنون که شیرهای رادیاتور را بسته اید , و خوشحالید که آنها هر دو را نگه داشته اند ، آنچه شما باید انجام دهید این است که یک مجموعه از گرفتن فقط بدنه شیر را اینجا نگه دارید ، و سپس ، فقط آن مهره را شل کنید.احتمالاً به یک سینی رنگ کوچک احتیاج دارید .

یا یک حوله زیر آن فقط برای گرفتن قطره قطره است. اما شما می خواهید همه اینها را اول تماشا کنید ، سپس شما دقیقاً می دانید که چه باید بکنید ،و در این کار هم خیلی سریع خواهید بود. شما نباید آب زیادی بیرون بیاورید ، و آنچه شما باید انجام دهید .

علت آب دادن شیر بالای رادیاتور شوفاژ

همین که این مهره را از اینجا سست کردید ،شما می خواهید کلید قابل تنظیم خود را در این شش گوش در اینجا قرار دهیدو شروع به باز کردن آن کنید.

آن را باز کنید و حداقل چهار یا پنج موضوع را فاش کنید ، و سپس به محض این که این موضوعات در معرض دید قرار گرفت ، دور نوار تفلون خود را می پیچید.

اگر می خواهید از قبل ، سعی کنید و تمیز کردن هر کدام از مهر و موم های قدیمی که در آنجا بود ،که گاهی اوقات ایده خوبی است.

اکنون ، مشخصاً می توانید در آنجا ببینید که من گزینه امن را انجام داده ام و فقط سه یا چهار نخ ، شاید پنج نخ ، یا اگر می خواهید کل رادیاتور را بگذارید از این رادیاتور فقط اینجا دیوار بکشید ،

اگر دوست دارید می توانید درج را کاملاً بردارید ، و سپس با آن در دامان خود کار کنید. اما مسئله این است ، هنگامی که ما این را اینجا پیدا کردیم ، شما می توانید تمام مهر و موم های قدیمی را از اینجا خارج کنید ،

درزگیر جدید خود را روشن کنید. اکنون ، به نحوه بسته بندی نیز توجه کنیدPTFE را روی نخ قرار دهید.بسیار مهم است که PTFE را روی نخ بپیچید ، به طوری که وقتی دوباره در آن را پیچ می کنید ،

در واقع هل دادن PTFE به بیرون شروع نمی شود و در واقع هیچ کاری انجام نمی دهد

ما درزگیر خود را دوباره روشن کرده ایم ، تمام کاری که ما باید انجام دهیم این است که فقط در داخل فرو ببریم ، و سپس مهره و زیتون را محکم کنیدبا استفاده از دستگیره و قابل تنظیم ما ، و امیدوارم که ما بتوانیمدوباره آب را روشن کرده و بفهممکه ما با موفقیت مهر و موم کرده ایم .

آن رادیاتور را در آنجا قرار دهید. نشت بعدی که احتمالاً ممکن است داشته باشید مربوط به این مهره در اینجا است. بهترین کار خاموش کردن هر انتهای رادیاتور است و سپس برای اطمینان از کلید bleed نیز استفاده کنیدکه آن دریچه ها نگه داشته اند ، درست مثل آنچه در ابتدا انجام دادیم.

سپس ، از مجموعه گیرهای خود در اینجا استفاده کنید برای باز کردن این مهره ، کاملا عقب انداختن آن ،و صورت زیتون را افشا کنید. معمولاً کاری که باید انجام دهید این است برخی از PTFE یا برخی از رئیس سفید ، دور آن زیتون را بپیچید. باز هم نگاه کنید به کدام طرف ، کدام جهت ما این را می پوشیم .

ما آن را به روشی قرار می دهیم که به معنای آن باشد وقتی مهره هایمان را محکم می کنیم ، نمی خواهد PTFE ما را باز کند.

اینطور به عقب برگرد اونجا و سپس ، دوباره اتحادیه و اتحادیه را دوباره بسازید با گرفتن بدنه شیر و دوباره مهره را محکم کنید. و در بیشتر موارد ، این تمام کاری است که شما باید انجام دهید. اکنون ، دو راه حل برای نشتی که ما در آنجا انجام داده ایم خوب و آسان بودند زیرا آنها همان چیزی هستند که من آنها را صدا می کنم سمت مرده رادیاتور.

آنها در کناره های رادیاتور هستند که می توانید از بقیه سیستم گرمایش دریچه بگیرید زیرا شیرهای رادیاتور را برای انجام آن در آنجا تهیه کرده اید. اما این نشت در مهره پایین وجود دارد ،

متأسفانه ، شما نمی توانید سوپاپ کنید. حالا من می گویم ، هر بار ، اگر از انجام هر یک از کارها راضی نیستید در این بخش خاص از کار ، پس بهترین کار این است که یک لوله کش وارد کنید تا این بیت را برای شما انجام دهیم.

زیرا اگر سرعت کافی ندارید و شما نمی دانید که چه می کنید ، شما نیاز به تخلیه دارید کل سیستم گرمایشی خارج است.

شما باید سیستم گرمایش را دوباره مهار کنید و چیزهایی از این قبیل اما اگر خوش شانس باشید ، ممکن است به سرعت بتوانید این کار را انجام دهید.

کاری که می خواهید انجام دهید این است که خودتان را تنظیم کنید بنابراین اگر شروع به نشت کنید ، نمی خواهد کل خانه شما را خراب کند.

علت آب دادن شوفاژ چیست

بهترین چیز این است که چند حوله بگذارید ، چند اسکیت رنگ نیز تهیه کنید تا وقتی می توانید روی آن آب کار کنید ، و آنجا یک سطل داشته باشید ، برای اینکه شما نقاشی های رنگی خود را وارد کنید ، و همه چیز باید خوب باشدآنچه شما باید انجام دهید این است .

اگر متوجه شدید که از این مغز در اینجا نشت می کند ، در مرحله اول ، شما فقط می توانید بدن را گرفتن و و فقط کمی مهره را بالا بزنید.

با مقداری دستمال آن را پاک کنید و ببینید خشک می ماند اگر این اتفاق افتاد ، پس رونق بگیرید ، کار را انجام داده اید و همه چیز خوب است .  اگر مدام نشت می کند ، آنچه را که می خواهید انجام دهید باید انجام دهید این مهره را در اینجا لغو کرده ، آن را پس بگیرید.

حالا ، شما می خواهید آب بیرون بیاورید ،اما نگران نباشید ، شما آماده هستید و ایده این است که شما دارید طول کمی از PTFE آماده است. فقط اینطور شلاق بزن و این آماده است تا دور زیتون خود را بپیچید. شما می خواهید این مهره را در اینجا باز کنید ، زیتون را در معرض دید قرار دهید با کمی بلند کردن شیر حتی ممکن است لازم باشد کل رادیاتور را بلند کنید. اما شیر را درست خاموش نکنید.

اگر این کار را انجام دهید ، می خواهید دریافت کنید یک چشمه کوچک آب خوب ،و این احتمالاً قصد دارد رنگ کوچک شما را شکست دهد شما گرفتار آن هستید .

سپس ، نوار تفلون را دریافت کنید و سپس سعی کنید آن را دور و دور زیتون بپیچید تا آنجا که می توانید سپس ، مهره را به پشت بر روی بدن بکوبید ، و با هر موفقیتی ، باید بتوانید آن را محکم کنید ، و امیدوارم که PTFE مهر و موم خوبی داشته باشد روی مهره و زیتون و همه چیز خوب است.

اگر مقدار زیادی آب از آن خارج می شود نیز آگاه باشید و شما روی یک سیستم تحت فشار هستید ، شما می خواهید در مورد افزایش فشار فکر کنید. و همچنین ، همیشه ایده خوبی است ، من می گویم ، اگر در حال کار با سیستم گرمایش هستید .

سیستم گرمایش را نیز مهار کند. ما می خواهیم پیوندها را در توضیحات زیر بگذاریم در مورد چگونگی انجام آن قسمتهای خاص کار. بنابراین ، آخرین قسمت از نشتی که باید رفع کنید روی شیر رادیاتور در اینجا روی این مهره است. و این رفع خاص برای اکثر انواع TRV کار می کند همچنین ، به موجب آن شما شماره های موجود در کنار را دارید و ذره ذره ای تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که بدانید چگونه سر را بردارید ، و هر TRV متفاوت است.

قطعاً اگر از نوع قدیمی باشد ، سد یک نیرو باشد ، ما باید یک پلاستیک بیرون بیاوریم ، و سپس کمی کلید آلن را واگرد کنید. اما به هر حال ، ما در اینجا بهترین کار را انجام داده ایم. دو نوع اصلاح برای این وجود دارد ، رفع سریع و رفع کمی کندتر وجود دارد. رفع دکمه جنسون وجود دارد ، که سرعت آن کندتر است ، و لوئیس همیلتون ، که کمی سریعتر استو شاید شما را در موقعیت قطبی قرار دهد وقتی نوبت به لوله کشی می رسد.

به هر حال ، اولین مورد این است ، شما فقط مهره را در اینجا بگیرید ،این غده ، غده بسته بندی است . و شما فقط آن را محکم کنید اگر فقط با محکم رفتن آن را محکم کنید ، با آن کاملا ذهنی پیش نرو زیرا هرچه محکم تر باشند ، در واقع دشوارتر است سوپاپ را روشن و خاموش کنید. و سپس ، آن را با کمی دستمال پاک کنید ، و ممکن است متوجه شوید که نشتی رادیاتور شوفاژ را برطرف کرده اید

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *