خدمات لوله کشی تاسیسات الهیه

خدمات لوله کشی تاسیسات جردن ارایه کلیه خدمات لوله کشی , گرمایشی و سرمایشی در محدوده  الهیه  تلفن : ۰۹۱۲۹۳۵۲۱۸۹ شبانه روزی.

اجرا , بازسازی و تعمیرات لوله کشی ساختمان , لوله کشی آب و فاضلاب , لوله کشی گاز خانگی, لوله کشی پکیج و شوفاژ , لوله کشی موتورخانه و استخر , لوله کشی گرمایش از کف و کلیه خدمات لوله کشی تاسیساتی الهیه شبانه روزی.

نصب , راه اندازی وتعمیرات موتورخانه شوفاژ مرکزی , تعویض و جوشکاری منبع, سرویس و تعمیر مشعل, نصب و تعویض دیگ. عیب یابی و تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری , سرویس دوره ای پکیج , راه اندازی پکیج , رسوب زدایی پکیج شوفاژ دیواری, نصب و تعمیرات رادیاتور شوفاژ , شستشوی رادیاتور  شوفاژ, نصب و تعویض حوله خشک کن , راه اندازی سیستم گرمایش از کف.

تعمیرات و نصب شیرآلات بهداشتی ساختمان, نصب روشویی , تعویض و تعمیر سیفون روشویی و ظرفشویی, نصب و تعمیرات توالت فرنگی و وال هنگ , نصب و تعمیرات فلاش تانک توکار و روکار.

نصب و تعمیر کولر آبی , عیب یابی و سرویس فصلی کولر آبی , تعویض پوشال , برزنت , موتور کولر, تعویض پمپ آب کولر آبی.

خدمات لوله کشی تاسیسات الهیه

خدمات لوله کشی تاسیسات الهیه

لوله کشی در حقیقت سیستم یکپارچه ای از اتصالات و لوله متناسب می باشد که وظیفه مشخص و هدف معینی را برعهده دارند. در صورتی که این سیستم با مشکلاتی روبرو شود بسیار مشکل ساز خواهد بود و لازم است که با سرعت و در اسرع وقت به رفع مشکل بپردازید تا از اسیب ها و خسارات احتمالی پیشگیری نمایید. در این مطلب میخواهیم تا اطلاعات جامعی از تعمیرات و خدمات لوله کشی اب و فاضلاب در اختیارتان قرار دهیم. تا در صورتی که به مشکل خوردید بتوانید موقعیت را اداره کنید و به حل مشکل بپردازید. مجموعه های معتبری وجود دارند که خدمات مختلفی را به شما ارائه خواهند کرد. در این مواقع لازم است که از افراد مجرب کمک بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلتان حل شود.

بخشی از خدمات ارائه شده در تاسیسات ساختمان وایرمن خدمات مربوط به لوله کشی آب و  فاضلاب می باشد در صورتی که لوله کشی ساختمان شما با مشکل مواجه شود می توانید با این مجموعه تماس حاصل فرمایید. اگر لوله کشی شما با مشکلی مواجه شود تعمیر ان را فقط باید به دست افراد متخصص بسپارید در صورتی که جهت تعمیرات به افراد غیر متخصص مراجعه نمایید نه تنها که مشکل شما حل نخواهد شد بلکه خسارات سنگینی نیز وارد خواهد شد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا مشکلات مربوط به لوله کشی را برایتان شرح دهیم.

خدمات لوله کشی الهیه

مجری و تعمیرکار لوله کشی آب سردوگرم, لوله کشی آب روکار و توکار, تشخیص ترکیدگی لوله , رفع نم و نشت و ترمیم لوله پوسیده, لوله کشی شوفاژ رفت و برگشت رادیاتور, لوله کشی روکار شوفاژ, لوله کشی توکار و رایزر شوفاژ , تعمیر شیرفلکه آب و شوفاژ

لوله کشی و تعمیرات فاضلاب پوش فیت, پولیکا , پلی اتیلن , تبدیل چدن به پلیکا و پوشفیت

تعمیر و رفع نم سیفون توالت و راه آب, لوله بازکنی و رفع گرفتگی توالت , حمام, کفشور سرویس بهداشتی دستشویی و آشپزخانه, پارکینگ و راه آب ناودان پشت بام

لوله کشی گاز الهیه

اجرا و تعمیر لوله کشی گاز ساختمان, خرده کاری لوله کشی گاز, گازگشی و گازرسانی, تغییرات لوله کشی گاز مبله, رومیزی و فر آشپزخانه, پکیج , آبگرمکن و دیگر وسایل گازسوز منزل, تغیییر مسیر و جوشکاری لوله گاز با, لوله اتصالات مانیسمان , API و درزدار گازی را در خدمات تاسیساتی الهیه لوله کشی جردن شمالی الهیه انجام میدهیم.

تعمیر شوفاژ الهیه

رادیاتور شوفاژ نقش انتقال حرارت را از آب سیستم گرمایش به محیط دارد و این عمل هرچقدر بصورت بهینه و باراندمان بالا انجام شود. هر رادیاتور یک ضریب انتقال حرارتی دارد که این عدد هر چقدر بیشتر باشد, راندمان حرارتی گرمایش افزایش میابد.

هرچند که ظاهرا رادیاتورها یکسان به نظر میرسند اما در عمل برخی رادیاتورها بهتر گرمارا با محیط تبادل کرده و باعث بهتر گرم شدن محیط میشود. رادیاتوری که تبادل حرارت را به هردلیلی به اندازه کافی درست انجام ندهد.  سرویس های ارایه شده در خدمات لوله کشی تاسیسات الهیه در رابطه با شوفاژ و پکیج به شرح زیر هستند.

نصب , لوله کشی , عیب یابی , سرویس و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری نصب رادیاتور شوفاژ , نصب رادیاتور پره ای , پنلی , قرنیزی و فولادی, نصب رادیاتور حوله خشک کن حمام, تعویض رادیاتور شوفاژ , اضافه کردن پره رادیاتور, هواگیری و شستشوی رادیاتور شوفاژ.

حذف رادیاتور شوفاژ , نصب ,تعمیر و آب بندی  شیر رادیاتور, لوله کشی رادیاتور شوفاژ, اضافه کردن بلوک رادیاتور و انشعاب گیری.

خدمات لوله کشی تاسیسات جردن

تعمیر موتورخانه الهیه

طراحی, اجرا, سرویس, عیب یابی و تعمیرات موتورخانه شوفاژ , پکیج و رادیاتور شوفاژ.

عیب یابی , سرویس و تعمیر موتورخانه, تنظیم مشعل,تعمیر مشعل,نصب مشعل گازی با کیفیت ترین خدمات و نرخ هزینه تعمیرات موتورخانه شوفاژ مرکزی.

تعمیر دیگ شوفاژ و رفع نشت پره, سرویس موتورخانه,راه اندازی موتورخانه, نصب دیگ,تعویض دیگ شوفاژ

نصب و تعویض منبع دوجداره و کویل دار موتورخانه, نصب و تعویض مبدل حرارتی شوفاژ, تعمیر و تعویض پمپ شوفاژ, لوله کشی, نصب و تعویض منبع انبساط تعمیرات لوله کشی موتورخانه و لوله کشی کلکتور شوفاژ.

عایق کاری لوله کشی  , موتورخانه و تاسیسات ساختمان, نصب و تعمیرات پمپ آب ساختمان تعویض و بادکردن منبع تحت فشار از سرویس های ما در خدمات لوله کشی الهیه تاسیساتی جردن شمالی است.

نصب و تعمیر شیرآلات جردن

نصب شیرآلات با توجه به محل و شکل لوله کشی انجام شده متفاوت میباشد. شیر هایی که فقط تکی هستند و منحصرا آب سرد و گرما را انتقال میدهند معمولا دارای یک ورودی و یک خروجی هستند.

ورودی این نوع شیرآلات از سایز ۲ تا قطر ۶ اسمی میباشند,که بسته به کاربرد و مصرف تغییر سایز میدهند. شیر پیسوال , شیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی , شیر ساید و دیگر شیرهای خانگی دارای ورودی ۲ هستند.

خروجی این نوع شیرهای خانگی بسته به ورودی تجهیزات متفاوت است. شیرهای فلکه و قطع کن شبکه ممکن است تا ۲ اینچ هم افزایش قطر داشته باشند اما در ساختمانهای معمولی ۱/۲, ۳/۴ و یک اینچ هستند.

این نوع شیرها در ورودی واحدهای آپارتمانی برای قطع و وصل کردن آب آپارتمان نصب میشوند. شیرهای مخلوط دارای دو ورودی و یک خروجی هستند. به عنوان مثال شیر دوش معمولا روی بدنه حمام نصب میشود. 

در خدمات لوله کشی تاسیسات الهیه سرویس های زیر در زمینه نصب شیرآلات و تجهیزات ساختمانی ارایه میشوند:

نصب شیرالات اهرمی و کلاسیک, نصب شیرالات دوش حمام , تکپایه سینک ظرفشویی و اشپزخانه, نصب علم یونیکا , یونیورست , نصب کابین دوش و زیردوشی و وان, نصب شیر دستشویی , سرویس بهداشتی , توالت ایرانی و فرنگی, نصب روشویی کابنیتی , سنگی و چینی

نصب لوازم سرویس بهداشتی , فول ست و آیینه باکس, نصب و تعمیر شیلنگ , شیرپیسوار و لوازم جانبی شیرالات., نصب توالت فرنگی , نصب بارهنگ , نصب بیده , نصب فلاش تانک و سیفون ایرانی, تعمیر توالت فرنگی , تعویض آسانسوری , پرکن , لوازم فرنگی و مکانیزم تخلیه فرنگی, تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی. کلیه خدمات نصب لوازم بهداشتی و تعمیر شیرآلات در منزل انجام میشود.

نصب و لوله کشی  پکیج , نصب و لوله کشی آبگرمکن, نصب و لوله کشی شومینه , بخاری , اجاق , فر و لوازم گازسوز خانگی و صنعتی, نصب هود ,سینک و گاز رومیزی, نصب ماشین لباسشویی , ماشین ظرفشویی و یخچال ساید؛ انشعاب , نصب شیرالات لوله کشی آب و فاضلاب ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و کلیه خدمات لوله کشی تاسیسات الهیه و محدوده اطراف.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *