نصب لوستر جردن

خدمات بازکردن , مونتاژ و نصب لوستر جردن, آفریقا(ماندلا) جهان کودک و محدوده اطراف

تلفن : ۰۹۱۲۹۳۵۲۱۸۹-۲۲۵۳۷۷۷۸ بدون تعطیلی.

نصب انواع لوستر سبک , سنگین , آویز , دیواری ؛ سقفی , کنترلی , فانتزی , پایه دار , مجلسی , شمعدانی 

نصب انواع هالوژن توکار , روکار , برش سقف , نصب فریم , تعویض هالوژن و انواع روشنایی تزیینی منزل, نصب کلیه لوازم منزل و خدمات تاسیساتی برقی ساختمان.

نصب لوستر جردن

خدمات نصب لوستر جردن

لوسترهای چراغ هایی هستند که اضافه بر روشن کردن و تابش نور موجب بهبود دکوراسیون محیط هستند. از لحاظ محل نصب لوسترهای به دو مدل لوستر سقفی و لوستر دیواری تقسیم بندی شده و لوسترهای سقفی به دو دسته آویز و لوسترهای چسبیده به سقف دسته بندی میشوند. البته لوستر و چراغ هایی هم وجود دارند که پایه دار بوده و تقریبا از دسته بندی لوستر خارج شده و نصب انها شامل مونتاژ و راه اندازی اولیه میشود.

هر یک از مدل های فوق روش و تجهیزات خاصی برای نصب دارند. نصب لوستر شامل دو مرحله محکم کردن و قسمت نصب سیم کشی لوستر میشوند. هرچند که هر دو مرحله مهم تلقی میشوند, اما بخش محکم کردن لوستر به دیوار یا روی سقف به لحاظ ایجاد امنیت برای ساکنین و محافظت از خود لوستر اهمیت بسیار زیادی دارد.

در قسمت محکم کردن لوسترهای دیواری معمولا به دلیل سبک بودن نسبی توسط ۲ یا چند پیچ رولپلاک انجام میشود. به صورت نرمال سیم کشی لوستر دیواری از قبل آماده شده و ارتفاع آن بسته به ارتفاع سقف بین ۱۶۰ تا ۱۹۰ تعیین شده است. بعد از نشانه گذاری دقیق بسته به نوع لوستر جای سوراخ کردن و نصب رولپلاک انجام شده و سپس با تست و وصل کردن سرسیم های لوستر اقدام به محکم کردن دیوارکوب روی دیوار میکنیم. در ادامه به نصب لوستر جردن از نوع سقفی میپردازیم.

نصب لوستر سقفی جردن

همانطور که گفته شد, لوسترهای سقفی دو مدل آویز و غیرآویز هستند. لوسترهای سقفی آویز با یک زنجیر و اتصال S شکل به سقف آویزان میشوند. وزن لوستر میتواند در نوع زنجیر موثر باشد. البته در برخی ساختمان هایی که فاقد زنجیر هستند میتوان لوسترهای سبک را با پیچ پروانه ای به سقف های کاذب آویزان کرد. اما اگر لوستر نسبتا سنگین باشد, بایستی حتما یک زنجیر به سقف آویزان باشد و در صورت عدم وجود چنین زنجیری نیاز به شکافتن سقف ضروری به نظر میرسد. قبل از اویزان کردن لوستر به سقف لازم است از سالم بودن سیم کشی و وجود برق در سیم کشی برق لوستر مطمین شد. با یک فازمتر میتوان نول و فاز مورد نیاز را تست کرد.

بهتر است در نصب لوسترهای سقفی , برای راحتی کار, لوستر را در سبک ترین حالت ممکن به سقف آویزان کرد. وجود چهارپایه یلند یا نردبان مطمین نیز برای نصب لوستر جردن ضروری به نظر میرسد. بعد از آویزان کردن لوستر, حبابها و لامپهای لوستر نصب شده و لوستر تست میشود.

اما در برخی مدل های جدیدتر لوستر, یک فرم توسط پیچ و رولپلاک روی سقف نصب شده و بدنه لوستر به این فریم فلزی متصل میشود. در صورت مناسب نبودن پیچ و رولپلاک برای نصب لوسترهای سقفی غیر آویز بهتر است از پیچ پروانه ای استفاده شود.

در صورت نیاز به نصاب لوستر, مونتاژ لوستر و نصب لوستر جردن با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *