نصب لوستر ظفر

سیم کشی و خدمات نصب لوستر ظفر

تلفن : ۰۹۱۲۹۳۵۲۱۸۹-۲۲۵۳۳۰۸۰ بدون تعطیلی

نصب انواع لوستر و چراغ دیواری , سقفی , پایه دار و روشنایی زینتی سبک و سنگین

نصب انواع لوستر  ریموت دار , ال ای دی , نصب قطعات , مونتاژ , دمونتاژ و جابجایی لوستر , اجراو تعمیرات تاسیسات برق و سیم کشی ساختمان و خدمات برقکاری شبانه روزی .

لوستر یکی از وسایل روشنایی و در عین حال  دکوراتیو در منازل مسکونی محسوب شده  که با  طرحهای متنوع و شکیل ، پارامتر مناسبی جهت افزایش زیبایی خوبی برای زیباسازی خانه ها و حتی در برخی موارد پنهان کردن ضعفهای دکوراسیون داخلی یک مکان کارایی مثبتی دارند .

اما برای نصب لوستر با توجه به سیم کشی ساختمان و شرایط نصب و آویزان نمودن لوستر روی سقف , لوستر یا پایه ,  می بایست دقت نظر زیادی به خرج داد , تا علاوه بر بیشتر کردن طول عمر لامپها و لوستر , دغدغه ای بابت استحکام لوستر وجود نداشته باشد.

خدمات نصب لوستر ظفر

خدمات نصب لوستر ظفر

از آنجایی که لوستر ها به برق ساختمان متصل هستند، یاید قبل از انجام و نصب لوستر سقفی، جریان برق را قطع کرد تا از مخاطراتی مانند تماس برق با بدن شما اجتناب کنید.  نصب لوستر بستگی به نوع سقف آپارتمان دارد. ممکن است سقف منازل  کاذب باشد که شیوه نصب لوستر با شیوه نصب آن در سقف های بدون کاذب متفاوت است. مثلا اگر در سقف کاذب بهتر است که برای نصب لوستر از رول بولت های پروانه ای استفاده کرد. البته به شرطی که وزن لوستر نهایتا ۱۵ کیلوگرم باشد. برای نصب این رول بولت ها نیاز به سوراخ کاری با مته است تا سقف را سوراخ کرده سپس پیچ مخصوص را بسته و آن را در سوراخ سقف فشار دهید و پس از آن باید قسمت  چنگک آن را در حد توان چرخاند تا کاملا محکم شود. بعد از این مرحله می توان لوستر را به آن آویزان نمود.

اگر سقف منزل شما دو پوشش نبوده و از نوع کناف نیست، از رول بولت های پروانه ای  خاصی بایستی استفاده کرد, که هر چقدر لوستر سنگین تر باشد، باید  از رول بولت های بزرگتری استفاده کرد. برای آویزان کردن لوستر طبق چنین  شرایطی می بایست ابتدا با دریل سقف را سوراخ کرده به گونه ای که رول بولت تنها با یک فشار کمی وارد سوراخ گردد.

سپس قسمت S شکل آن را باید آنقدر با انبردست بچرخانید که پره های رول بولت به طور کامل محکم گردند و پس از آن لوستر را به چنگک رول بولت وصل کرده و سپس با توجه به سیم کشی ساختمان باید سیم هایی را به لوستر وصل کرد که از کلید برق ساختمان گرفته شده است. بدین ترتیب نصب لوستر با موفقیت صورت می پذیرد.

جهت خدمات نصب لوستر در ظفر با ما در تاسیسات ساختمان وایرمن تماس بگیرید.

2 thoughts on “خدمات نصب لوستر ظفر ۰۹۱۲۹۳۵۲۱۸۹”

    1. هزینه نصب لوستر در خیابان ظفر دستگردی با ایاب و ذهاب از بسته به نوع لوستر از حدود ۱۵۰ هزار تومان شروع میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *