نصب لوستر پاسداران

خدمات نصب لوستر پاسداران 

تلفن : ۰۹۱۲۹۳۵۲۱۸۹-۲۲۵۳۷۷۷۸ بدون تعطیلی , فوری

نصب انواع لوستر سبک , سنگین , آویز , دیواری ؛ سقفی , کنترلی , فانتزی , پایه دار , مجلسی , شمعدانی 

نصب انواع هالوژن توکار , روکار , برش سقف , نصب فریم , تعویض هالوژن و انواع روشنایی تزیینی منزل 

نصب انواع کلیدپریز , دیمر , سنسور حرکتی , جعبه فیوز و کلیه خدمات تاسیسات و برقکاری پاسداران 

جابجایی و باز و نصب لوستر , دمونتاژ و مونتاژ لوستر در اسباب کشی در انواع مختلف کوچک و بزرگ

نصب لوستر پاسداران

خدمات نصب لوستر پاسداران

لوستر یکی از تجهیزات برای افزایش نور محیط و در عین حال زیباسازی در منازل مسکونی به حساب آمده که با  طرحهای متنوع و شکیل ،وسیله مفیدی برای بهبود جلوه و  زیبایی خانه ها و حتی در بعضی مواقع با پوشش ضعفهای دکوراسیون داخلی یک مکان کارایی مثبتی دارند.

اما برای نصب لوستر با توجه به سیم کشی ساختمان و شرایط سقف و تحکیم لوستر روی طاق , لوستر یا پایه ,  می بایست دقت نظر زیادی به خرج داد , تا علاوه بر بیشتر کردن طول عمر لامپها و لوستر , دغدغه ای بابت استحکام لوستر وجود نداشته باشد.

مراحل نصب لوستر پاسداران سقفی آویز شامل انتخاب و نصب آویز یا قلاب , بلند کردن و آویزان کردن لوستر و سپس متصل کردن سیم کشی لوستر است.

نخستین گام در نصب لوستر , قطع جریان برق ساختمان و اطمینان از عدم وجود برق بیرون آمده از سقف یا دیوار, برای مطمین بودن از برق دار نبودن این سرسیمهاست. بعد نوبت سراغ محکم کردن یا آویزان کردن لوستر روی سقف یا دیوار است.

لوسترهای دیوارکوب را توسط یک یا دو پیچ رولپلاک متناسب با وزن لوستر روی دیوار محکم کرده و سپس سرسیمهای لوستر را به مدار برق وصل میکنیم .

لوسترهای سقفی بوسیله یک اتصال S شکل متناسب به زنجیر بیرون آمده از سقف آویزان میشوند. اندازه قلاب S بایستی متناسب با وزن و اندازه لوستر انتخاب شود. پس از نصب قلاب به سقف, حلقه لوستر را به S آویزان کرده و سپس سیمهای لوستر بنا به یک یا دوپل بودن کلید و لوستر را با دقت متصل کرده و سپس پولک پوشاننده سیمهای را محکم میکنیم.

در برخی آپارتمان ها روی سقف هیچ آویزی وجود نداشته و بایستی با دو روش لوستر را نصب کنیم.

در راهکار نخست که برای سقفهای کاذب و لوسترهای سبک مناسب است, توسط یک پیچ پروانه ای اقدام به سوراخ کردن سقف و نصب لوستر میکنیم. این رول بولتهای پروانه توان استحکامی لوسترهای تا  حدود ۱۲ کیلوگرم را دارند و برای لوسترهای سنگینتر بایستی به سراغ جوشکاری قلاب به سقف برویم.

در شیوه دوم کار سخت اس و هزینه بیشتری هم دارد, اغلب در خصوص لوسترهای سنگین بوده و بایستی به قسمتی از نزدیکترین میلگرد یا تیرآهن در سقف منزل یک حلقه یا زنجیر چوش دهیم , تا بتوانیم لوستر را به آن آویزان کنیم.

جهت کلیه خدمات برقکاری , تاسیساتی و نصب لوستر پاسداران و محدوده با خدمات برق وایرمن تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *