نمایندگی لوله bts

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی لوله bts در تهران و ارسال به کلیه نقاط کشور.

تلفن: ۰۹۱۲۹۷۲۵۶۵۳-۵۵۵۹۸۰۸۴-۵۵۵۹۸۰۸۵

برای استعلام قیمت و دریافت جدیدترین لیست قیمت لوله و اتصالات بی تی اس با پایپ بازار تماس بگیرید.

شرکت لوله و اتصالات بهتراشان صنعت اصفهان یکی از تولیدکنندگان مطرح لوله و اتصالات پنج لایه است که نزدیک به ۲۵ سال پیش با ورود لوله و اتصالات پنج لایه به کشور با تولید اتصالات برنجی پرسی و کوپلی کار خود را در این زمینه شروع و بعد از چند سال اقدام به تولید لوله های پنج لایه هم نمود. کیفیت اتصالات لوله های بهتراشان به اندازه ای خوب بود که بسیاری از تولیدکنندگان برای صرفه جویی و بهبود سرعت تولید, سفارشات خود را به این کارگاه تولیدی داده و در حال حاضر این شرکت با گسترش حجم تولید یکی از تولیدکنندگان مطرح در این زمینه به شمار میرود.

هرچند که این شرکت تبلیغات و سر و صدای فراوانی ندارد,اما به دلیل کیفیت بالای اقلام تولیدی و همچنین حضور همیشگی در بازار در حال حاضر بخشی از بازار فروش لوله اتصالات پنج لایه در اختیار دارد. به همین دلیل پایپ بازار در همان ابتدا اقدام به اخذ نمایندگی لوله bts بهتراشان در تهران نموده تا بتواند سبد فروش خود را تکمیل کند.

لوله اتصالات پنج لایه BTS شامل لوله های پنج لایه تا سایز ۱۱۰ و اتصالات تا سایز ۶۳ بوده که اتصالات تا سایز بالا به صورت پرسی و اتصالات کوپلی تا سایز ۳۲ موجود  است. از سایز ۴۰ به بالا اتصالات فیتینگی یا دنده ای به شکل کلمپی تولید میشوند.

انواع زانو پرسی, بوشن پرسی, سراهی مساوی پرسی, سه راهی تبدیل پرسی, زانو یکسردنده پرسی صفحه دار و خاردار دیواری, چپقی پرسی, تبدیل پرسی تا سایز بالا از اتصالات پرسی بوده و اتصالات کوپلی هم بدین شکل تا سایز ۳۲ در نمایندگی لوله bts موجود میباشند.

نمایندگی لوله bts

نمایندگی لوله bts در تهران

پایپ بازار در قلب بازار پایتخت تهران قرار داشته و علاوه بر نمایندگی لوله bts در تهران با قابلیت ارسال به کلیه شهرستانها, دارای سیستم فروش اقلام دیگر ساختمانی و صنعتی مانند لوله و اتصالات فاضلابی, آب شوفاژ و دیگر لوازم لوله کشی و تاسیسات ساختمان است.

لوله بهتراشان (بی تی اس) از ترکیب پلیمر پکس PEX و ورقه های آلومنیومی ساخته می‌شود. این لوله‌ها با استفاده از فناوری پیشرفته به صورت بیرون‌در و درون‌در تولید شده و با نام علمی لوله PEX-AL-PEX شناخته میشوند. فرآیند تولید بیرون‌در به معنای استفاده از یک تیوب کامل و بدون هیچ درز جوشی است، در حالی که فرآیند درون‌در به معنای تشکیل لوله از یک ورق فلزی با جوشکاری در لبه‌ها است.

لوله بهتراشان (بی تی اس) معمولاً دارای مقاومت بالا در برابر فشار، حرارت و خوردگی است. ضخامت لوله بهتراشان (بی تی اس) بستگی به نوع و اندازه آن دارد و ممکن است بر اساس استانداردها و مشخصات فنی مختلفی تولید شود.

این نوع لوله بهتراشان (بی تی اس) در صنایع مختلفی استفاده می‌شود، از جمله صنایع مواد غذایی، دارویی، صنعت آب و سیستم های گرمایشی، ساختمانی و غیره. استفاده از لوله بهتراشان (بی تی اس) به دلیل مقاومت و کیفیت بالا، پایداری ساختاری و قابلیت انتقال سیالات در فشارها و دماهای مختلف بسیار رایج است.

اتصالات بی تی اس نیز از فلز برنج و آبکاری کروم ساخته میشوند. اتصالات بهتراشان صنعت دارای دو مدل اتصالات کوپلی و پرسی هستند که در اتصالات پرسی از حلقه های استیل و قطعات برنجی استفاده شده است.

خصوصیات فیزیکی و شیمیایی لوله اتصالات بی تی اس

بر حسب تجربه پایپ بازار نمایندگی لوله bts این تضمین را به شما میدهد, که با توجه به میزان فروش و رضایت مشتریان با خرید لوله اتصالات بهتراشان شما یکی از برندهای برتر بازار را انتخاب کرده اید و ما در ادامه به تعدادی از ویژگی های لوله اتصالات بی تی اس خواهیم پرداخت.

۱٫ استقامت کاری بالا: لوله بهتراشان (بی تی اس) به دلیل استفاده از مواد فلزی با کیفیت بالا، مقاومت فشاری بالایی دارد. این لوله‌ها قادرند با فشارهای بالا و نیروهای خارجی مقابله کنند.

۲٫ مقاومت گرمایی تا ۹۵ درجه : لوله بهتراشان (بی تی اس) ممکن است برای انتقال سیالات گرم یا سرد در دماهای بالا یا پایین مورد استفاده قرار گیرد. آنها دارای مقاومت حرارتی بالا بوده و می‌توانند با تغییرات دما مقابله کنند.

۳٫ مقاومت در مقابل پوسیدگی: لوله بهتراشان (بی تی اس) از مواد فلزی ساخته می‌شود که معمولاً دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی است. این ویژگی آنها را برای استفاده در محیط‌های شیمیایی و خورنده مناسب می‌سازد.

۴٫ دقت اندازه : لوله بهتراشان (بی تی اس) دارای دقت بالایی در ابعاد است. این به معنی عدم وجود خطاها و انحرافات زیاد در ابعاد لوله است که به دقت و کیفیت محصول می‌افزاید.

۵٫ اتصالات متنوع: لوله بهتراشان (بی تی اس) دارای اتصالات متنوعی است که امکان اتصال و ادغام با سیستم‌های لوله‌کشی دیگر را فراهم می‌کند. اتصالاتی مانند جوش، مفصل، پیچ و مهره و سایر اتصالات قابل استفاده هستند.

۶٫ تضمین کیفیت: لوله بهتراشان (بی تی اس) معمولاً با رعایت استانداردها و مشخصات فنی مربوطه تولید می‌شود. برخی از تولیدکنندگان این لوله‌ها گواهینامه‌های کیفیت و استانداردهای معتبر را نیز ارائه می‌دهند.

لوله بهتراشان (بی تی اس) به دلیل ویژگی‌های فوق‌الذکر، در صنایع مختلفی مانند صنعت نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، صنعت آب و فاضلاب، ساختمانی و غیره استفاده می‌شود.

در صورت نیاز به خرید, استعلام قیمت با نمایندگی لوله bts با فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *