برقکار در ظفر

اعزام برقکار در ظفر دستگردی و محدوده اطراف

تلفن: ۰۹۱۲۹۳۵۲۱۸۹-۲۲۵۳۷۷۷۸ فوری شبانه روزی بدون تعطیلی

اجرا و تعمیر سیم کشی , کابل کشی , داکت کشی و نصب لوازم برق ساختمان

عیب یابی , رفع اتصالی و خرابی , تعمیر و تعویض کلید مینیاتوری و فیوز برق منزل, نصب انواع لوستر کریستالی و سقفی ,چراغ دیوارکوب و پایه دار , فلورسنت , لامپ و سرپیچ, نصب و تعویض روشنایی , ال ای دی , اس ام دی , برش سقف , تعویض لامپ و نصب هالوژن , دیمر و فتوسل؛ نصب , راه اندازی , سیم کشی , تعمیرات و سرویس کولر آبی و گازی اسپلیت اجرا, تعمیرات برق و سیم کشی تاسیسات موتورخانه و پمپ آب, نصب فن هواکش سیم کشی , نصب کلیدپریز ,  تعمیرات سنسور و کلیه خدمات برقکاری ظفر دستگردی شرقی و غربی.

برقکار در ظفر

اعزام برقکار در ظفر

اعزام فوری و بدون تعطیلی برقکاری در ظفر شامل کلیه خدمات اجرایی , بازسازی, عیب یابی و تعمیرات برق ساختمان و نصب تجهیزات برقی الکتریکی. خدمات سرویس , نصب و تعمیر کولر ظفر نیز انجام میشود.

در سیستم تاسیسات برق ساختمان اجزای مختلفی وجود دارند که در ادامه به مهمترین آنها میپردازیم.

  • سیم برق شامل سیم مفتولی, رشته ای و افشان مسی و آلومینیومی

سیم در سیم کشی ساختمان ارتباط الکتریکی بین تجهیزات الکتریکی را برقرار می سازد. انتخاب سیم مطابق
استاندارد و جداول مربوطه می باشد. برای جلوگیری از اشتباه در حین تعمیرات و تعویض معمولا رنگ بندی سیم کشی به شرح زیر انجام میشود.

در سیم کشی برق ساختمان برای جلوگیری از بروز اشتباه به هنگام سیم کشی و عیب یابی مطابق استاندارد
رنگ عایق سیم ها به صورت زیر انتخاب می شود.
فاز اول: رنگ قرمز
فاز دوم: رنگ زرد
فاز سوم :رنگ سیاه
نول: رنگ آبی کمرنگ
رنگ فاز مربوطه با خط سفید و در
برگشت : ترجیحا
صورت عدم امکان رنگ خاکستری

  • اتصالات سیم کشی 

اتصالات سیم کشی برای ارتباط الکتریکی و استحکام فیزیکی این اتصال استفاده میشود. انواع سرسیم, ترمینال و انواع مختف فیوز و جعبه تقسیم برای اتصال و انشعاب سیم کشی ساختمان استفاده میشوند.

  • کابل برق

کابل برق به انواع سیم های بزرگ تر از ضخامت ۱۰ میلی متری اطلاق میگیردد. ۲ یا چند سیم روکش دار که در داخل یک روکش و پوشش مشترک قرار میگیرند نیز کابل به حساب می آیند.

کابلهای دارای استانداردهای زیر میباشند:

۱ـ استاندارد ساخت کابل
۲ـ جنس هادی
۳ـ جنس عایق و غالف کابل
۴ـ تعداد و سطح مقطع رشته های کابل
۵ ـ شکل مقطع و نوع هادی
۶ ـ حداکثر ولتاژ قابل تحمل عایق کابل

اعزام فوری برقکار در ظفر و محدوده مناطق اطراف.

نقشه برق ساختمان

برای سیم کشی یک ساختمان نیاز به نقشه برق داریم. نقشــه برق نوعی زبان ترســیم برای انتقال اطلاعات و دستورات مهندسی طراح برق به برقکار می باشد. نقشه روشنایی پایه و اساس اجرای سیم کشی روشنایی و زبان فنی مشــترک بین طراح و برقکار سیستم های الکتریکی ساختمان می باشــد. توانایی خواندن نقشه، مهارتی است که با استفاده از آن، می توانید مشخصات اجزای یک نقشه معماری و همچنین جایگزاری تجهیزات الکتریکی و مسیر مدارهای روشنایی را مشخص نمایید.

پلان ساختمان موقعیت تمام دیوارها، درها، پنجره ها، پله ها، فضاها و قســمت های مختلف ساختمان را در طبقه برش خورده نشــان می دهد. برق کار از طریق این نقشــه محل قرارگیری کلیدها ,چراغ و نصب لوستر را تشــخیص داده و مسیر لوله کشــی بــرق را از روی این نقشــه تعیین می کند. آیــا میتوان بــدون یک طرح و نقشــه، برق کاری یک ساختمان را شروع کرد؟آیا می توان مقدار مواد مصرفی را تخمین زد؟

در اتاقهای خواب چراغ سقفی با کلیدهای تبدیل)دو راهه( کنار در ورودی ، کنار تخت کنترل می شود. همچنین از کنار تخت خواب کلید یک پل، چراغ دکوراتیو دیواری یا آباژور اتاقخواب را کنترل می کند.
آشپزخانه دارای یک چراغ سقفی و یک چراغ دیواری است که هر یک با یک کلید یک پل کنترل می شوند. آرک اوپن آشپزخانه مجهز به چراغهای سقفی نوع توکار با المپ LED است.
روشنایی هال و پذیرایی با لوستر به همراه کلید دو خانه )دو پل( برای کنترل دو گروه المپ طراحی شده است. در این فضا از چراغ دیواری با المپ فلورسنت که توسط کلید یک پل کنترل می شوند ، استفاده شده است. در حمام و توالت به منظور رعایت موارد ایمنی ، کلید در محل ورودی در قرار داده شده است تا که قبل از ورود بتوان فضای داخل آنها را روشن کرد. چراغ دیواری ضد آب نیز روی ضلعی که در حمام و دستشویی باز می شود، پشت به پشت کلید قرار داده شده است.

برای اعزام برقکار در ظفر با ما تماس بگیرید.در این نقشه متناسب با چیدمان مبلمان در اتاق پذیرایی
و چیدمان تخت در اتاق خواب و کابینت های آشپزخانه که جانمایی شده اند، پریزهایی در نظر گرفته شده است. در ســرویس بهداشتی کنار روشــویی و در آشپزخانه برای یخچال، ماشــین لباسشویی، اجاق گاز و هود پریز ئمنظور شده است.به کار بردن پریز داخل حمام ممنوع اســت.حداکثر هر ۱۲ عدد پریز باهم تشکیل یک مدار را می دهنــد و از نزدیک ترین پریز با عالمت فلش به داخل تابلوی مینیاتوری متصل می شود.پریزهای داخل آشپزخانه تشکیل یک مدار را میدهند.

  • تابلو برق ساختمان

تابلو توزیع برق واحد مسکونی شامل محلی برای نصب کلیدهای حفاظتی اســت که دارای شــین نول و ارت
می باشد . لوله برق ورودی واحد مسکونی از تابلو کنتور به ســوی آن هدایت می شــود و پس از توزیع برق بین کلیدهای حفاظتی در مسیرهای مستقل توسط لوله برق به سوی مدارات روشــنایی ، پریز و … هدایت می شود . تابلو توزیع برق دارای دو نوع توکار و روکار است.

برای دریافت خدمات در خواست متخصص برقکار در ظفر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *