خرید لوله نیوپایپ

خرید لوله نیوپایپ به عنوان یکی از پرمصرف ترین لوله های پنج لایه دارای نکاتی است که ما در ادامه به آنها میپردازیم. شما با در داشتن لیست اقلام مورد نیاز میتوانید به ۲ شکل حضوری یا اینترنتی خرید لوله و اتصالات نیوپایپ را انجام دهید. از لحاظ قیمت و هزینه این شیوه هیچ تفاوتی نداشته و با فروشگاه حضوری-اینترنتی لوله و اتصالات حسین پور ما علاوه برا مهیا کردن امکان خرید لوله نیوپایپ به صورت حضوری میتوانید به راحتی حتی به صورت تلفنی اجناس مورد نیاز پروژه خود را از نمایندگی نیوپایپ تهران خرید خود را انجام دهید, حتی اگر در دورترین شهرستانهای کشور باشید.

خرید لوله نیوپایپ

خرید اینترنتی لوله نیوپایپ

در شیوه خرید اینترنتی لوله نیوپایپ شما میتوانید از طریق پیام رسان واتساپ لیست اقلام مورد نیاز خود را به شماره تلفن فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور ارسال کرده و پس از دریافت پیش فاکتور خرید لوله نیوپایپ با حداکثر میزان تخفیف دریافتی و با بررسی قیمت های موجود در صورت قبول مبلغ فاکتور را به صورت  حضوری یا دریافت شماره کارت واریز کرده و با اعلام آدرس محل تحویل نسبت به مراحل خرید لوله نیوپایپ اقدام کنید. ضمانت قیمت و اصالت کالا از جمله خدماتی است که ضامن خرید شماست و ما به شما این اطمینان را میدهیم که نسبت به حجم خرید لوله نیوپایپ شما هیچ فروشگاه دیگری قادر به فروش زیر قیمت فاکتور ما نیست.

خرید حضوری لوله اتصالات نیوپایپ از فروشگاه حسین پور

برای خرید مستقیم لوله نیوپایپ نیز میتوانید با حضور در نشانی مغازه به صورت فیزیکی مراحل فوق را طی کرده و اقدام به خرید لوله اتصالات و دیگر تجهیزات و مصالح تاسیساتی لوله کشی نمایید. پیش از حضور نیز میتوانید با ارسال زودتر اقلام مورد نیاز از صدور و آماده کردن پیش فاکتور مطمین شده تا معطلی بیشتری نداشته باشید. از لحاظ درصد تخفیف حضوری و اینترنتی نیز هیچ تفاوتی وجود نداشته و بسته به میزان خرید طبق جداول موجود میتوانید تا ۲۶ درصد تخفیف دریافت کنید. در حجم بسیاری بالای خرید خاوری حتی هزینه ارسال نیز برعهده شرکت نیوپایپ خواهد بود و خرید بالای لیست قیمت لوله نیوپایپ متیواند با ارسال رایگان همراه باشد.

لوله نیوپایپ

برند لوله اتصالات نیوپایپ اضقهان یک مارک معروف لوله پنج لایه ساخت داخل بوده بوده که برای لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی و لوله کشی پکیج و شوفاژ و همچنین اجرای لوله کشی گرمایش از کف مورد استفاده قرار میگیرند .

لوله های نیوپایپ از ۲ لایه پلیمر PEX  , یک لایه آلومینیوم و ۲لایه چسب پلیمری برای چسباندن پکس به لایه آلومینیوم مورد استفاده تشکیل شده اند . پلیمر PEX پکس متریال با کیفیت بالا از مواد پلی اتیلن مشبک میباشد که ویژگیهایی مناسبی از لحاظ بهداشتی و مقاومتی برای استفاده در لوله کشی آب در دماهای مختلف دارد. از این رو این لوله ها توانایی تحمل درجه حرارت تا حدود ۹۰ درجه سانتیگراد را دارند.

در طراحی اخیر بسته بندی لوله های نیوپایپ هر رنگ رول باند مشخص کننده سایز  و طول لوله میباشد واین مساله حمل و خرید لوله نیوپایپ را آسان مینماید. لوله ۱۶ در بسته بندی قرمز با ۲۰۰ متر طول, لوله ۲۰ با بسته بندی زرد با ۱۵۰ متر طول , لوله ۲۵ در بسته بندی بنفش با ۱۰۰ متر طول و لوله ۳۲ در بسته بندی سبز رنگ و ۷۵ متر طول لوله نیوپایپ میباشد .

لوله های ۴۰ تا ۶۳ به صورت شاخه ای و ابعاد تقریبا ۴ متری تولید و در نمایندگی نیوپایپ به فروش میرسند.

عمر لوله های نیوپایپ بسیار تا ۵۰ سال گارانتی شده و در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم هستند. برای دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ به سایت تهران پایپر, نمایندگی نیوپایپ در تهران مراجعه نمایید. در حال حاضر لوله های نیوپایپ در قطر ۱۶ , ۲۰ , ۲۵ , ۳۲ , ۴۰ , ۵۰ و ۶۳ عرضه و مصرف میشوند.

اتصالات نیوپایپ

اتصالات نیوپایپ نیز از متریال برنج بوده که پس از تولید آبکاری کروم میشوند. آبکاری کروم علاوه بر شکل زیبا موجب مشوند که خوردگی و نفوذپذیری در اتصالات کاهش پیدا کند. محصولات لوله و اتصالات شرکت نیوپایپ به  خاطر موقعیت جغرافیایی کارخانه واقع در اصفهان به لوله نیوپایپ اصفهان نیز مشهور هستند . به طور کلی دو نوع لوله پنج لایه PEX_AL_PEX و تک لایه PERT توسط شرکت نیوپایپ تولید میشود که مورد اول به خاطر کیفیت و مقاومت بالا , بیشتر مورد توجه قرار گرفته است . اتصالات لوله نیوپایپ هم در ۲ نوع پرسی و کوپلی تولید میشوند . البته در چند سال  آغازین کارخانه نیوپایپ اقدام به تولید اتصالات مهره ماسوره ای میکرد.

به تناسب لوله ها  اتصالات نیوپایپ در دو مدل اتصالات پرسی و کوپلی تولید و به بازار عرضه میشوند. شرکت نیوپایپ را میتوان اولین شرکت تولید کننده اتصالات کوپلی در ایران قلمداد کرد که با تولید آن باعث شد بسیاری از اقلام ساخت کشور چین ارزش واردات نداشته باشند و واردات آنها متوقف شد. محصولات نیوپایپ قیمت لوله کشی ساختمان را هم منطقی و هم کیفیت آن را افزایش میدهد.

لیست قیمت نیوپایپ

لیست قیمت نیوپایپ شامل نام کالا, کد کالا و قیمت لوله و اتصالات نیوپایپ است. لوله اتصالات پنج لایه نسبت به لوله های سفید گران قیمت تر و با کیفیت تر هستند اما قیمت لوله و اتصالات نیوپایپ با وجود کیفیت درجه یک آنها, قیمت های نسبتا خوبی داشته و به همین دلیل بیشترین میزان تولید و مصرف را در کشور دارند. اتصالات نیوپایپ جزو ارزان ترین اتصالات پرسی و پنج لایه بازار و قیمت لوله نیوپایپ نیز در حد لوله های تک لایه میباشند. مشاوره فنی در صورت خرید اینترنتی نیوپایپ توسط کارشناسان فروش ارایه داده میشود.

ویژگی های لوله اتصالات نیوپایپ

لوله‌های نیوپایپ برند محبوبی از لوله‌های پنج لایه تلفیقی PEX-AL-PEX هستند. این لوله‌ها از ترکیب فلز و پلیمر تولید می‌شوند و ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی دارند.

ویژگی‌های اصلی لوله‌های پنج لایه نیوپایپ عبارتند از:

۱٫ طول عمر بالا: لوله‌های نیوپایپ با طول عمر بیش از ۵۰ سال بسیار پایدار هستند و می‌توانند برای مدت طولانی در سیستم‌های لوله‌کشی استفاده شوند.

۲٫ سازگاری با دمای بالا: این لوله‌ها تا دمای حداکثر ۹۰ درجه سانتیگراد قابل استفاده هستند، که آنها را برای استفاده در سیستم‌های گرمایشی و آبگرمکن مناسب می‌سازد.

۳٫ ظریب انبساط طولی کم: لوله‌های نیوپایپ دارای ظریب انبساط طولی بسیار کمی هستند، که به معنای عدم تغییر طول لوله با تغییر در دما است. این ویژگی مهم برای حفظ استحکام و ثبات سیستم لوله‌کشی است.

۴٫ اتصالات پرسی و کوپلی: لوله‌های نیوپایپ قابلیت اتصال با استفاده از اتصالات پرسی و کوپلی را دارند. این نوع اتصالات سریع و محکم بوده و اجازه می‌دهند که سیستم لوله‌کشی به سرعت و به روشی کارآمد نصب شود.

۵٫ کیفیت بالا: لوله‌های نیوپایپ با بالاترین کیفیت تولید می‌شوند و دارای استانداردهای کیفیتی معتبری می‌باشند. این کیفیت بالا باعث می‌شود که لوله‌ها دارای مقاومت و عمر طولانی باشند.

لوله‌های نیوپایپ به دلیل ویژگی‌های فوق در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جمله صنایع ساختمانی، صنایع حرارتی و سرمایشی، صنایع گرمایشی و آبگرمکن، صنایع نفت و گاز، صنایع شیمیایی و دیگر صنایعی که نیاز به سیستم‌های لوله‌کشی با ویژگی‌های خاص دارند.

اخذ نمایندگی نیوپایپ

اخذ نمایندگی خرید لوله نیوپایپ در حال حاضر شامل تعهدات سنگین و سابقه و همچنین داشتن فروشگاه و انبار بزرگ میباشد. در حال حاضر و با تعهدات مالی سختی که برای گرفتن نمایندگی وجود دارد بهتر است ابتدا با خرید از نمایندگی و محک زدن قدرت فروش خود پس از بررسی کارشناسی نسبت به اخذ نمایندگی اقدام نمایید, تا بدین صورت ریسک این کار را به کمترین میزان ممکن برسانید.

در کنار نمایندگی خرید لوله نیوپایپ , فروشگاه حسین پور با نمایندگی آذین لوله سپاهان هم در خدمت شما عزیران میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *