خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف

در این نوشته نکات مهم برای خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف را بررسی میکنیم. 

امروزه اجرای سیستم گرمایش از کف به عنوان یکی از مدرن ترین سیستم های جرارتی ساختمان ها محسوب میشود. از جمله موارد مهم در اجرای سیستم گرمایش از کف عایق بندی و ایزولاسیون گرمایشی گرمایش از کف است که در حال حاضر بهترین نوع عایق کاری استفاده از انواع فوم های مختلف است. یونولیت های شانه تخم مرغی نیز از جمله سبک ترین و با کیفیت ترین فوم های گرمایش از کف است که در کنار این ویژگی ها مرتب سازی لوله ها و عدم نیاز به بست ریلی و خاردار نیز از محاسن به کارگیری فوم شانه تخم مرغی است. اما برای خرید فوم شانه تخم مرغی بایستی موارد و نکاتی را مدنظر قرار دهید, که در ادامه به تک تک آنها میپردازیم.

خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف

نکات مهم در خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف

سیستم گرمایش از کف به قدری به صرفه و با کیفیت است که شاید حتی با استفاده از عایق های ضعیف نیز جواب کار را بدهد. اما مساله اصلی نه استارت سیستم گرمایش از کف, که طول عمر آن است. با توجه به اینکه تجهیزات گرمایش از کف در زیر کفپوش قرار داشته و در صورت خرابی احتمالی, هزینه تعمیرات آن بسیار سنگین است, پس بهتر است , هم در انتخاب لوازم گرمایش از کف و هم در اجرای دقیق , بالاترین کیفیت را در نظر بگیریم. در ادامه نکات مهم در خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف را بررسی میکنیم.

قیمت فوم شانه تخم مرغی گرمایش کف

قیمت فوم شانه تخمه مرغی گرمایش از کف میتواند مهمترین عاملی در خرید فوم شانه تخم مرغی باشد. فوم های شانه تخم مرغی در ابعاد و کیفیت های مخلتفی تولید و به فروش میرسند که قیمت آنها را متمایز میکند. اگر میخواهید با کیفیت کار کنید, یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف با کیفیت را بدون توجه به قیمت آن خرید کنید.

فوم های شانه تخم مرغی در ورقه های مختلف و از هر برگی بین ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان به فروش میرسند. با توجه به اینکه متراژ هر فوم معمولا از یک متر مربع کمتر است, هزینه خرید فوم شانه تخم مرغی بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ هزار تومان خرج برمیدارد.

ابعاد فوم شانه تخمه مرغی گرمایش کف

بسته به کارخانه و قالبی که کارخانه سازنده استفاده میکند, ابعاد فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف احتمالا تفاوت هایی دارند. این فوم ها در ورقه های با اندازه های ۷۰*۵۰ , ۶۵*۱۰۵ و ۶۲*۱۲۲ و اندازه های دیگر تولید میشوند که رایج ترین آنها اندازه ۶۵,۱۰۵ است. 

ضخامت فوم شانه تخمه مرغی گرمایش کف

ضخامت های زیادی از این فوم ها تولید میشود, اما ضخامت ۴۳ و ۵۰ میلیمتر متداول ترین مدل خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف است. این فوم ها از ضخامت ۲۵ میلیمتر نیز تولید میشوند, اما رند استفاده آنها در ضخامت ۴ تا ۵ سانتیمتر است. 

چگالی فوم شانه تخم مرغی

چگالی یا دانسیته یکی از عوامل موثر در کیفیت و قیمت یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف است. در واقع چگالی نشان دهنده وزن و فشردگی این نوع یونولیت هاست که به تبع آن کیفیت عایق بندی و استحکام این فوم ها را نیز افزایش میدهد. فوم های شانه تخمه مرغی در چگالی ۲۰,۲۵,۳۰,۳۵, و ۴۰ تولید میشوند. برای خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف با چگالی مناسب به فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار مراجعه کنید.

فوم شانه تخم مرغی روکش دار

برخی از تولیدکنندگان فوم شانه تخم مرغی برای افزایش کیفیت , فوم ها را با استفاده از روش های مختلفی پوشش میدهند. با این وجود این کار تاثیر شگرفی بر کیفیت آنها گذاشته و تقریبا مانند انواع فوم ساده عمل میکنند.

تولید کننده فوم گرمایش از کف

در بسیاری از شهرهای کشور تولید کننده های فوم شانه تخم مرغی وجود دارند, اما با توجه به کیفیت نازل بعضی از آنها نمیتوان بر روی هیچ یک نظر قطعی داده و بهترین راه خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف, تهیه این اقلام از فروشگاه های مطرح این گونه فوم هاست. با توجه به اینکه مصرف کننده عادی اطلاع کمی راجع به نکات فنی آنها دارد, بهتر است پیش از خرید با یک کارشناس خبره در این زمینه مشورت کنید. فوم شانه تخم مرغی تهران, فوم شانه تخم مرغی تبریز, فوم شانه تخم مرغی اصفهان, فوم شانه تخم مرغی کرج و فوم شانه تخم مرغی نیشابور از جمله فوم های با کیفیت و معروف این نوع عایقها هستند.

محل تحویل فوم و کرایه حمل آن به دلیل حجیم بودن یونولیت, تاثیر مسقیمی بر قیمت تمام شده یونولیت گرمایش از کف دارد.فوم شانه تخم مرغی نیوپایپ و سوپرپایپ تولید نشده و وجود ندارد. برای مشاوره و خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف در سراسر کشور به سایت پایپ بازار مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *