قیمت لوله پی وی سی سمنان

در این نوشته به بررسی لیست قیمت لوله پی وی سی سمنان میپردازیم.

لوله پلیکا یا PVC سمنان از دیرباز از برندهای مطرح تولیدکننده لوله پی وی سی در ایران بوده و در حال حاضر نیز به همین دلیل جز برندهای پرطرفدار بازار است. از آنجا که مارک های مختلفی با پسوند و پیشوند سمنان در بازار وجود دارد, بهتر است در هنگام خرید به کیفیت این برندها با توجه به سابقه آنها توجه نموده و از فروشندگان و مجریان مشورت های لازم را دریافت کنید.

لوله پلیکا از اولین برندهای تولید شده لوله فاضلابی در کشور بود که نام همین برن برای لوله های پی وی سی ماند. در سال های اخیر نوع قوی تری از لوله های PVC به اسم UPVC تولید شده که انعطاف کمتر و استحکام فیزیکی بیشتری دارند. قیمت مناسب و اجرای آسان از ویژگی های لوله های پی وی سی بوده و به همین دلیل تقاضای زیادی در بازار به خصوص در صنعت ساختمان سازی دارد.

دلیل ارزان بودن مواد اولیه پی وی سی در کشور, وجود صنایع پتروشیمی پرتعداد است که یک برتری منطقه ای داده و به طور کلی لوله های پلیمری قیمت تمام شده به صرفه تری نسبت به سایر متریال دارند. از این رو تولیدکنندگان زیادی هم در کشور وجود داشته که بخش قابل توجهی از آنها با توجه به نام لوله پلیکا سمنان از این اسم در برند محصولات خود استفاده میکنند. اما فقط نام سمنان برای اطلاع از کیفیت لوله های پی وی سی کافی نبوده و بایستی با توجه به سوابق و تجربه آنها نسبت به خرید و استعلام قیمت لوله پلیکا سمنان گام برداشت.

قیمت لوله پی وی سی سمنان

لیست قیمت لوله پی وی سی سمنان

لوله پلیکا یاس سمنان, لوله پویش سمنان, لوله یکتا سمنان, پلی سازان, نیوپلیکا, لوله هواکشی سمنان, لوله پی وی سی سمنان, پارس پلیمر سمنان, لوله نسوز سمنان, لوله قومس سمنان,گلین لعل سمنان, لوله نگین سمنان, لوله سمنان مشهد از برندهای مطرح لوله پلیکا سمنان هستند, که کیفیت و قیمت خوبی دارند. قیمت لوله پلیکا این برندها در بین برندهای بازار متوسط به بالا بوده و البته مارک های متفرقه سمنان ارزان قیمت تری هم هستند.

لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست

برای خرید و مقایسه قیمتها, بایستی به این مساله توجه کنید که آیا لوله و اتصالات وزن استانداردی داشته و دارای کیفیت مناسبی هستند یا خیر. چرا که بعضا دیده شده است که برخی از برندهای موجود در بازار تحت عنوان لوله سمنان دارای وزن و کیفیت استاندارد نیستند و با شرایط غیراستاندارد و بی اسم و رسم تولید شده و شاید فقط یک لیبل سمنان روی آنها دیده شود. هرچند که لوله سمنان یک لوله با کیفیت متوسط و یک برند اقتصادی است اما بایستی توجه داشت که بایستی قابل استفاده بوده و موجب خرابی کار لوله کشی فاضلاب نشود. معمولا لوله های پلیکا سمنان با رنگ خاکستری روشن بوده و انواع مختلفی که دارای رنگ های تیره تر هستند, از مواد دست دوم در ساخت آنها استفاده شده و کیفیت خوبی ندارند.

همانطور که گفته شد, لوله اتصالات سمنان از لحاظ کیفی و قیمت در میانه بازار قرار داشته و حتی بسیاری از آنها در سمنان نیز تولید نمیشوند. برخی از کارخانه جات فقط لوله و برخی دیگر اتصالات و فقط برندهای مشهورتر آنها لوله و اتصالات را با هم تولید میکنند. معمولا قیمت لوله پلیکا به صورت کیلویی محاسبه شده و برخی برندهای مشهورتر هستند که با تهیه لیست قیمت اقدام به خرید و فروش لوله پلیکا میکنند.

لیست قیمت پوش فیت پلیران

به طور کلی لوله های پلیکا در سه نوع و وزن تولید شده که شامل لوله پلیکا فشار ضعیف(ناودانی), لوله پلیکا نیمه قوی(فاضلابی) و لوله پلیکا فشار قوی(آبرسانی و کشاورزی) میشوند. به لوله های ناودانی لوله هواکشی نیز گفته میشود.

البته هر یک از این نوع لوله ها در کیفیت ها و وزن های متفاوتی تولید شده و هر یک مشتریان خاص خود را دارند. اما مهمترین مساله در کیفیت لوله پلیکا , وزن لوله , کیفیت مواد اولیه PVC , ماشین آلات و درصد ترکیب مواد اولیه هستند. بسیاری از تولیدکندگان برای کاهش قیمت از وزن استاندارد لوله کم کرده و از مواد دست دوم یا مقدار بیشتری پلی کربنات استفاده میکنند.

قیمت لوله پلیکا سمنان نیز با توجه به این شرایط در بازار بستگی داشته و برای خرید لوله پلیکا چه با برند سمنان و چه با برندهای دیگر بایستی به کیفیت و کاربرد مورد نیاز خود توجه داشته باشد.

برای مثال لوله پلیکا فاضلابی سایز ۶۳ با وزن ۴/۸ کیلوگرم و لوله ۱۱۰ با ۹/۱ استاندارد محسوب شده و برخی از تولیدکنندگان با برند با کیفیت حتی وزن لوله هایشان از این مقدار نیز بالاتر است. اما در کنار وزن بایستی کیفیت مواد اولیه و ماشین آلات نیز در سطح بالایی باشند.

قیمت لوله پلیکا سمنان

قیمت لوله پلیکا سمنان به موارد متفاوتی بستگی دارد.

۱٫ ابعاد لوله : قطر و ضخامت لوله بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. لوله‌های بزرگتر قطر و ضخامت بیشتری دارند و طبیعتا قیمت بیشتری نیز دارند.

۲٫ کیفیت مواد اولیه و درصد ترکیب: نوع و کیفیت مواد پلیمری استفاده شده در تولید لوله پلیکا سمنان بر قیمت تأثیرگذار است. ترکیب افزودنی های پلیکا نیز بر کیفیت و قیمت آن دارند.

۳٫ حجم خرید: میزان سفارش مشتری نیز می‌تواند تأثیرگذار بر قیمت باشد. سفارش بزرگتر معمولاً به تخفیف‌های قیمتی منجر می‌شود.

۴٫ برند لوله: برند لوله نقش مهمی در قیمت لوله پی وی سی سمنان دارند. قیمت برندهای مشهورتر مسلما از برندهای کمتر شناخته شده بیشتر است.

لوله سوپرپایپ چیست

انواع لوله PVC سمنان

همانطور که گفیتیم لوله پلیکا سمنان با برندهای زیادی تولید میشوند. لوله پلیکا سمنان پویش, لوله پلیکا یکتا سمنان, لوله پلیکا نسوز سمنان, لوله پلیکا سمنان یاس, لوله نگین سمنان, لوله سازند سمنان, لوله گلپایگان سمنان, پلیمر سمنان از جمله برندهایی هستند که با نام سمنان اقدام به تولید لوله و اتصالات پلیکا میکنند.

اصلی ترین برند لوله سمنان که مجددا پس از راه اندازی دوباره با قدرت و کیفیت بیشتری اقدام به تولید نمود, لوله پلیکا یاس سمنان است.

سایز بندی لوله پلیکا سمنان به شرح زیر است: ۲۰ – ۲۵ – ۳۲ – ۴۰ – ۵۰ – ۶۳ – ۷۵ – ۹۰ – ۱۱۰ – ۱۲۵ – ۱۶۰ – ۲۰۰ – ۲۵۰ – ۳۱۵ – ۴۰۰ که همگی برحسب میلیمتری میباشند.

برای لوله کشی فاضلاب بیشترین مصرف لوله پلیکا سایز ۱۱۰ و ۶۳ بوده که در کنار آنها سایز۹۰ و ۱۲۵ نیز نسبتا پرمصرف هستند. لوله کشی هواکش معمولا با لوله پلیکا سایز ۱۱۰ انجام شده و برای سیستم کشاورزی و آبرسانی از سایز ۱۱۰ به بالا استفاده میشود. لوله کشی درین کولر نیز معمولا با سایز ۳۲ تا ۵۰ انجام میشود.

پلیکا سمنان شاید بهترین لوله فاضلاب ساختمان نباشد, اما قطعا جزو برترین لوله های پلیکا ساختمانی محسوب میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *