نمایندگی لوله مانیسمان اهواز در تهران

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی لوله مانیسمان اهواز در تهران

تلفن: ۵۵۵۹۸۰۸۴-۵۵۵۹۸۰۸-۰۹۱۲۹۷۲۵۶۵۲ آدرس بازار تهران گلوبندک خیام شمالی پلاک ۹۲۸

لوله اهواز از محصولات مهم فولاد اهواز از با سابقه ترین تولیدکنندگان لوله در ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس محسوب میشود.این کارخانه در سال ۱۳۵۱ افتتاح شده و نام شرکت ملی صنایع فولاد اهواز است. کیفیت محصولات لوله اهواز بسیار بالاست, اما شوربختانه تولیدات آن پاسخگوی نیاز بازار داخلی و صادرات را نداده و همواره در بسیاری از سایزها در بازار کمبود هایی وجود دارد. با این حال و با توجه به قیمت لوله مانیسمان اهواز این لوله هنوز به عنوان پرتقاضاترین مارک لوله مانیسمان در بازار داخلی محسوب میشود.

تکنولوژی مدرن ساخت لوله به روش Push Bench که در کارخانه لوله مانیسمان اهواز مورد استفاده قرار گرفته است, این امکان را می دهد تا لوله مانیسمان را از قطر ۱/۲ اینچ تا ۶ اینچ تولید کند. این واحد تولیدی از شمش های ۲۰۰*۲۰۰ mm2 برای تولید محصولات خود استفاده میکند.

همچنین، کارخانه لوله مانیسمان اهواز محصولات خود را بر اساس استانداردهای بین المللی IPS، API 5L، ۵CT ISIR، DIN و ASTM تولید و به بازار ایران و تعدادی از کشورهای همسایه صادر می کند.

لوله های مانیسمان تولیدی این شرکت در دو نوع مهم A53  و API 5L هستند که جزو پرمصرف ترین انواع لوله های فولادی در صنایع مختلف به شمار می روند.

قیمت لوله گاز ۶ متری

نمایندگی لوله مانیسمان اهواز در تهران

قیمت نمایندگی لوله مانیسمان اهواز در تهران

طبق روال محصولات فلزی, قیمت لوله های فولادی از جمله لوله مانیسمان و درزدار بر مبنای وزن و ضخامت لوله محاسبه شده و تا حدی میتوان برند و عرضه و تقاضا را نیز یکی از فاکتورهای موثر در تعیین قیمت دخیل دانست.

از آنجا که ممکن است برخی از قطرهای لوله اهواز در بازار با کمبود مواجه میشود, در مورد قیمت لوله مانیسمان اهواز فاکتور موجود بودن بار در بنگاه های لوله فروشی تاثیر زیادی داشته و ممکن است در صورت کمبود یک سایز خاص قیمت این لوله تا حدود ۱۰ درصد افزایش قیمت فیک پیدا کند. از دلایل کاهش میزان برخی از سایزها میتوان به از کار افتادن خط تولید یک سایز یا تقاضای زیاد آن باشد. در برخی از اندازه ها شاهد تولید لوله مانیسمان اهواز در دو وزن مختلف بوده و این مساله نیز موجب فرق قیمت در همان سایز میشود.

لوله های مانیسمان در رده ۴۰ تولید شده و از لوله های مانیسمان معمولی رده ۲۰ وزن و قیمت بیشتری دارند. رده لوله طبق یک جدول معین تهیه شده و لوله های رده ۴۰ از لحاظ تحمل فشار و استحکام از لوله رده ۲۰ قوی تر هستند.

در حال حاضر(مهرماه سال ۱۴۰۲) قیمت لوله مانیسمان اهواز به شرح زیر است:

قیمت لوله مانیسمان اهواز سایز ۱/۲ و ۳/۴ در حال حاضر به خاطر عدم تولید, فبمت ندارد.

قیمت لوله مانیسمان اهواز رده ۴۰ سایز ۱ اینچ ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان, قیمت لوله مانیسمان اهواز رده ۴۰ سایز ۱۱/۴ اینچ ۱٫۵۵۰٫۰۰۰ تومان,قیمت لوله مانیسمان اهواز رده ۴۰ سایز ۱۱/۲ اینچ ۲٫۳۷۰٫۰۰۰ تومان, قیمت لوله مانیسمان اهواز رده ۴۰ سایز ۲ اینچ ۲٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان, قیمت لوله مانیسمان اهواز رده ۴۰ سایز ۲۱/۲ اینچ ۳٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان,  قیمت لوله مانیسمان اهواز رده ۴۰ سایز ۳ اینچ ۳٫۷۳۰٫۰۰۰ تومان, قیمت لوله مانیسمان اهواز رده ۴۰ سایز ۴ اینچ ۵٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان, قیمت لوله مانیسمان اهواز رده ۴۰ سایز ۵ اینچ ۹٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان, قیمت لوله مانیسمان اهواز رده ۴۰ سایز ۶ اینچ ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان.

جدول وزن لوله مانیسمان اهواز

جدول وزن لوله مانیسمان اهواز داراری اطلاعات مهمی راجع به وزن و ضخامت هر سایز لوله است که میتواند برای کاربری و مقایسه خرید تاثیر داشته باشد.

جدول وزن لوله مانیسمان اهواز

کاربرد لوله مانیسمان اهواز

لوله‌های مانیسمان اهواز به دلیل ضخامت بالات و کیفیت خوبی به صورت گسترده در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسیاری از نمایندگی لوله مانیسمان اهواز در تهران راجع به مصارف مختلف لوله مانیسمان به خصوص برند اهواز میپرسند که در ادامه عمده کاربردهای آنرا مشاهده میکنید. برخی از صنایعی که می‌توانند از این نوع لوله استفاده کنند عبارتند از:

۱٫ صنعت نفت و گاز: لوله‌های مانیسمان برای انتقال و توزیع نفت و گاز در صنعت نفت و گاز استفاده می‌شوند. این لوله‌ها برای انتقال سیالات و گازها به عنوان خطوط لوله استفاده می‌شوند.

۲٫ صنعت پتروشیمی: در صنعت پتروشیمی، لوله‌های مانیسمان برای انتقال محصولات شیمیایی مانند گازها، سیالات و محلول‌ها به کار می‌روند.

۳٫ صنعت آب و فاضلاب: لوله‌های مانیسمان در صنعت آب و فاضلاب برای انتقال آب شهری، فاضلاب و سایر مواد مایع استفاده می‌شوند.

۴٫ صنعت ساختمانی: در صنعت ساختمانی نیز لوله‌های مانیسمان استفاده می‌شوند، به عنوان مثال در لوله کشی گاز خانگی و تجاری, سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سیستم‌های آتش‌نشانی و سیستم‌های تهویه مطبوع.

۵٫ صنایع معدنی: در برخی از صنایع معدنی مانند استخراج ذغال سنگ و معادن فلزی، لوله‌های مانیسمان برای انتقال مواد معدنی و سایر مواد خام استفاده می‌شوند.

۶٫ صنعت نیروگاهی: در صنعت نیروگاهی نیز از لوله‌های مانیسمان برای انتقال بخار و آب خنک کننده در سیستم‌های تولید برق استفاده می‌شود.

۷٫ صنعت خودروسازی: در صنعت خودروسازی، لوله‌های مانیسمان برای سیستم‌های سوخت رسانی، سیستم

‌های خنک‌کننده و سایر اتصالات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۸٫ صنایع دریایی: لوله‌های مانیسمان در صنایع دریایی برای انتقال سوخت، آب و سیالات دیگر به کار می‌روند.

به علاوه، لوله‌های مانیسمان در صنایع دیگری مانند صنایع غذایی، صنایع داروسازی و صنایع برودتی نیز به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در صورت نیاز به استعلام قیمت, دریافت پیش فاکتور و خرید لوله مانیسمان اهواز با پایپ بازار نمایندگی لوله مانیسمان اهواز در تهران تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *